به گزارش ایرنا، علیار راستگو روز سه شنبه با تبریک دهه ولایت و هفته دولت، این هفته را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد یک ساله دولت برشمرد و افزود: زمانی این عملکردها موفق تلقی می شود که مردم رضایت داشته باشد.
وی با اشاره به وضعیت حاکم بر کشور و فشارهای وارده براثر تحریم های ناجوانمردانه گفت: برای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایتمندی مردم، تعامل باید بین دستگاه های دولتی افزایش یابد.
فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: همه باید در بحث مشکلات جامعه همدل و همراه باشند تا بتوانیم از شرایط پیش آمده عبور کنیم.
راستگو بر تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مردم در ادارات تاکید کرد و افزود: وظیفه اصلی دستگاه های دولتی حل مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان است و ارائه خدمت مطلوب و جلوگیری از ایجاد نارضایتی در جهت امیدبخشی به جامعه نیز باید در اولویت کاری مدیران و کارمندان دولتی قرار گیرد.
فرماندار تبریز بر بازتاب عملکرد و اظهار نظرهای دستگاه های دولتی در جامعه اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرائی در مورد مسائلی که مربوط به حوزه کاری آنها نیست، اظهار نظر نکنند چون این اظهارنظرها در جامعه هزینه دارد.
وی اظهار داشت: دستگاه ها اقدامات شاخص خود را به فرمانداری گزارش کنند تا این اقدامات به سایر نقاط استان و حتی کشور منعکس شود.
راستگو با اشاره به طرح های نیمه تمام گذشته گفت: مدیران متناسب با توانمندی و بودجه خود اقدام کنند و از دادن وعده های بزرگ که قابلیت اجرایی ندارند، خودداری کنند.
وی اصلی ترین دغدغه کنونی کشور را بحث اشتغال عنوان کرد و گفت: حمایت و حل مشکلات بخش خصوصی برای اشتغالزایی جزو اولویت های کاری ما است و باید از این بخش برای هدایت فارغ التحصیلان دانشگاهی به سمت اشتغال صنعتی تلاش کنیم.
خسروشاه یکی از بخش‌های تابعه شهرستان تبریز در آذربایجان شرقی است.
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.