به گزارش ایرنا، امروز هفت طرح عمرانی، بهداشتی با هزینه کرد 66 میلیارد و 960 میلیون ریال در شهرستان مرند به بهره بردرای رسید.
مجتمع مسکونی 48 واحدی و 3 زمین تنیس خاکی شهر مرند، آسفالت معابر و شبکه آبیاری قطره ای و آبخیزداری روستاهای کندلج و اسداغی، خانه بهداشت روستاهای دیزج علیا و زنجیره، پارک کودک روستای دیزج علیا و جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت جاده اصلی روستای زنجیره از جمله این طرح ها بود .
6 طرح عمرانی در شهرستان مراغه شامل 2 پایگاه سلامت شهری در محله های گیلاسلوق و آقالار، نخستین آزمایشگاه سنجش استاندارد انواع روغن موتور و گریس شمال غرب کشور، ایستگاه خودکار هواشناسی، طرح هادی روستاهای نرج آباد و آغاجری با 55 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.
در شهرستان اهر هم طرح هایی همانند سیلوی 12 هزار تنی، کارگاه جوراب بافی در روستای دایلار، آبرسانی به روستاهای یوزباشلو و گللر و کانال انتقال آب کشاورزی روستای مرده کتان در مجموع با بیش از 52 میلیارد ریال هزینه افتتاح و بهره برداری شد.
8 طرح عمرانی هم در بخش کندوان میانه با هزینه کرد 41 میلیارد و 517 میلیون ریال بهره برداری شد.
این طرح ها شامل مرکز بهداشتی و درمانی ایشلق، اجرای آسفالت تهاتری روستاهای ونجان و آونلیق، گازرسانی به روستاهای چرن، خلیفه لو، قشلاق موسی بیگ لو و قشلاق سوپرگلی، آسفالت معابر شهر ترک، بهسازی و نوسازی 72 واحد مسکونی روستایی و آبرسانی به روستای علی بیگلوست.
یک مجتمع خدماتی، رفاهی و کابل کشی 20 کیلو ولت زمینی ورودی شهرک صنعتی شهید سلیمی هم با 33 میلیارد ریال هزینه در شهرستان آذرشهر افتتاح شد.
2 طرح عمرانی کشاورزی شامل اصلاح قوس های نوار مرزی در محدوده جاده مارازاد، مزرعه پروش ماهی روستای مارازاد و آبرسانی به 300 هکتار از مزارع و باغ های روستای ایری با مجموع هزینه 358 میلیارد و 200 میلیون ریال در بخش سیه رود شهرستان جلفا بهره برداری شد.
همزمان با چهارمین روز هفته دولت بهره برداری از طرح عمرانی - خدماتی شهرداری بناب شامل ساماندهی بوستان ملت، میسر دوچرخه سواری، احداث چند خیابان و شهر بازی کودکان در مجموع با هزینه کرد 110 میلیارد ریال در شهرستان بناب آغاز شد.
4 طرح عمرانی روستایی هم در شهرستان هوراند افتتاح شد.
این طرح ها شامل جدول گذاری و آسفالت معابر روستای قره قیه شکرلو، جاده بین مزارع روستاهای آقبراز و ازناب سفلی، ساختمان آتش نشانی روستای آقبراز و طرح هادی روستای هوای در مجموع با هزینه کرد 29 میلیارد و 400 میلیون ریال است.
امروز همچنین 5 طرح عمرانی شامل گازرسانی به روستای قره بولاغ از توابع بخش مهربان، آبرسانی به روستاهای خاکی، برآغوش، قزلجه سادات و کهدولان، آبیاری تحت فشار شهر دوزدوزان، کشتارگاه شهرداری مهربان و دیوار سنگی و سیل بند روستای دمیرچی در مجموع با هزینه کرد 24 میلیارد و 120 میلیون ریال در شهرستان سراب افتتاح شد.
6 طرح عمرانی - خدماتی هم امروز در بخش نظرکهریزی هشترود بهره برداری شد.
این طرح ها شامل آسفالت معابر روستاهای دامناب، مغامیر، ذوالبین و طرح هادی روستاهای آسایش، درین سو و پاشابیگ است که با هزینه کرد 18 میلیارد و 20 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
طرح هادی روستاهای شیرین بلاغ و بنه کهل، آسفالت راه روستاهای خاتون آباد، آیقرچمن علیا و سفلی و نهر، خانه بهداشت روستای حاج آقا و واحد تولید پالِت بتا اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای 14 نفر در روستای قره بابای هم از جمله طرح هایی بود که امروز در شهرستان بستان آباد به بهره برداری رسید.
اجرای این طرح ها در مجموع 13 میلیارد و 710 میلیون ریال هزینه در برداشته است.
6 طرح عمرانی، خدماتی شامل احداث خط 400 ولت 8 شهر و 12 روستا، اصلاح خطوط برق رسانی و پست هوایی خیابان های امام و شهریار شبستر و شهرداری قدیم وایقان با هزینه کرد بیش از 11 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان شبستر به بهره برداری رسید.
آسفالت معابر و خیابان های روستاهای الماس و قره تپه هم با هزینه کرد یک میلیارد و 460 میلیون ریال از دیگر طرح هایی بود که امروز در بخش تسوج شهرستان شبستر بهره برداری شد.
در شهرستان اسکو هم طرح هادی و سنگفرش 3500 متر مربع از معابر روستای تاریخی کندوان و همچنین طرح هادی، مسیرگشایی و آسفالت خیابان روستاهای سرین دیزج، خاصبان، مهدینلو و علی آباد بخش ایلخچی در کل با هزینه کرد 10 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.
از 3 طرح عمرانی، خدماتی شامل پست بانک روستای قوزلوجه، ترمیم سازه های آبخیزداری روستای ینگجه و شبکه منبع آب بتنی روستای النجق هم با هزینه کرد 4میلیارد و 760 میلیون ریال در شهرستان عجب شیر بهره برداری شد.
4 طرح عمرانی – آموزشی هم در شهرستان هریس به بهره برداری رسید.
این طرح ها شامل دبیرستان محدثه روستای سرای، جدول گذاری و لکه گیری معابر روستاهای گیلدیر و جیغه و آموزشگاه مالک اشتر روستای قیزقاپان است که برای اجرای آنها حدود 4 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده است.
3071/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.