به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتورسازی و سایپا جمعه شب با حضور نزدیک به 62 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد.
نیمه اول این بازی به رغم اینکه توپ و میدان بیشتر اوقات در دست سرخ پوشان تبریزی بود، شاگردان توشاک نتوانستند از موقعیت های به دست آمده استفاده کنند و در نهایت این نیمه با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.
در ادامه بازی شاگردان دایی در دقایق 50 بازی چند موقعیت حمله به سمت دروازه فروزان بدست آوردند که دروازه بان تراکتورسازی به زیبایی تمام این موقعیت ها را دفع کرد.
تراکتورسازان که در نیمه دوم بازی نیز مانند نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشتند، در دقیقه 78 بازی توسط دانیال اسماعیلی فر به گل پیروزی دست یافتند تا این بازی با چهار دقیقه وقت اضافی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یابد.
دقیقه 51 بازی تیم های تراکتورسازی و سایپا روزبه شاه علیدوست و ساموئل سارفو دقیقه 79 از تیم سایپا و مهدی پور دقیقه 3+90 از تراکتورسازی کارت زرد گرفتند.
همچنین یوکیا سوگیتا دقیقه 63 با احسان پهلوان، مهدی پور دقیقه 83 با اشکان دژاگه و رضا عبدی دقیقه 90 با آنتونی استوک برای تراکتورسازان و مهدی ترابی دقیقه 67 با علی دشتی، رحیم زهیوی دقیقه 80 با آرش رضاوند برای تیم سایپا تعویض شدند.
تیم داوری این دیدار را محمد حسین زاهدی فر به عنوان داور وسط، مهدی عالیقدر و هادی طوسی به ترتیب کمک اول و دوم، شاهو اصلانی داور چهارم و حسین نجاتی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
تیم تراکتورسازی با نتیجه یک برصفر امروز مقابل تیم سایپا با کسب 5 امتیاز در رده نهم و تیم سایپا با کسب 3 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر هجدهم جام خلیج فارس قرار گرفتند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.