عضو شورای اسلامی شهر سردرود با اشاره به نبود تصفیه‌خانه فاضلاب در شهر سردرود، اظهار کرد: نبود تصفیه خانه در شهر سردرود یکی از معضلات بوده و خواستار رفع این مشکل از سوی مسئولان مربوطه هستیم.
آرزو مبصر سردرودی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در این خصوص اظهار کرد: طرح "فاضلاب شهری سردرود" در قالب پروژه‌ی ملی در دهه هشتاد تصویب و مقرر شده که 187 کیلومتر کانال‌کشی شود، اما از دهه هشتاد تاکنون صرفا 13 کیلومتر آن حفاری شده و 13 کیلومتر حفاری شده نیز به تدریج در حال فرسوده شدن است.
وی با بیان این‌که پیش از کانال کشی فاضلاب، باید مشکل تصفیه خانه در سردرود حل شود، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که تصفیه خانه‌ای در سردرود وجود ندارد، اگر فرآیند کانال‌کشی فاضلاب هم بطور کامل انجام شود باز هم مشکل ما حل نشده و معلوم نیست فاضلاب به کجا سرزیر خواهد شد؛ چرا که نه تصفیه خانه‌ای در سردرود وجود دارد و نه حتی مکانی برای آن درنظر گرفته شده است.
عضو شورای اسلامی شهر سردرود با تاکید بر این‌که جلساتی نیز در این رابطه برگزار شده، اما نتیجه‌ای حاصل نشده است، خاطرنشان کرد: خواستار احداث تصفیه خانه‌ای در سردرود هستیم؛ چرا که بعد از احداث این تصفیه خانه حتی با کمک مردم نیز می‌توانیم موضوع حفاری و کانال کشی را در کنار شرکت آب و فاضلاب استان انجام دهیم. 
وی نبود تصفیه خانه را یکی از مشکلات اصلی شهر سردرود دانست و افزود: هیچ تصفیه خانه‌ای در سردرود وجود ندارد و ما نیاز به احداث تصفیه‌خانه هستیم تا حفاری‌ها برای کانال‌کشی فاضلاب شهری ادامه یابد. البته در گذشته مکانی برای تصفیه خانه در نظر گرفته شده بود، اما عملا راکد مانده و بحث منتفی شده است.
مبصر در پایان گفت: از شرکت آب و فاضلاب استان، استاندار محترم و همچنین فرماندار محترم خواستاریم که به این موضوع ورود کرده و مشکل را حل کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.