سردار عابدین خرم روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از امدادیاران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، اظهار داشت: همچنانکه کمیته امداد در فقر زدایی پیشگام است، باید همگی در کنار این مجوعه خدمات رسان برای خدمت رسانی به محرومین و فقر زدایی تلاش کنیم.
وی از کمیته امداد به عنوان نهادی که پرچم خدمت به مستضعفین را در اهتزار نگه داشته است، یاد کرد و با بیان اینکه طیف مستضعف و پا برهنه دفاع مقدس را به پیروزی رساندند، یادآور شد: نباید روحیه خدمت به مستضعفین در کشور تضعیف شود.
خرم ادامه داد: باید توجه داشت که رفاه طلبی و خدمت به محرومین کنار هم جمع نمی شود و افراد رفاه زده نمی توانند ادعای خدمت کنند.
به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه نهادهای انقلابی مثل کمیته امداد و سپاه پاسداران همواره در خط مقدم خدمت به محرومان و محرومیت زدایی بوده اند، گفت: حضور فعال نهادها و نیروهای انقلابی در عرصه خدمت به فقرا می تواند موجی از نشاط و امیدواری ایجاد کند.
محمد کلامی با اشاره به اینکه کمیته امداد پیوند مستحکمی بین انقلاب و فقرا ایجاد کرده است، افزود: وظیفه ما این است که دغدغه های فقرا را درک کنیم و در انجام خدمت بی منت به آنان فعال و کوشا باشیم.
وی اظهار داشت: دشمنان می دانند که کمیته امداد صدقات و کمک های مردمی را فقط برای فقرا هزینه می کند اما با راه اندازی کمپین‌ها می خواهند این نهاد انقلابی و کارآمد را تضعیف کنند.
کلامی اضافه کرد: نظام سلطه امروز تلاش می کند با اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی فقرا را در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.