به گزارش ایرنا، حمید شکری روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی و مجتمع کشاورزی مراغه به خبرنگار ایرنا گفت: مشکل گاز این کشتارگاه نیز رفع شده و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان باید در راستای حل مشکلات این کشتارگاه اقدام کنند.
وی ادامه داد: به زودی جلسه ای نیز برای حل مشکلات کشتارگاه مراغه از بابت جریمه های شهرداری برگزار می شود.
وی همچنین از میزان کم کشتار در این کشتارگاه انتقاد کرد و افزود: سرمایه گذار کشتارگاه موظف است تا تجهیزات خود را تقویت و از ظرفیت های بالای این مجوعه برای خدمات رسانی به شهروندان استفاده کند.
ماهانه در کشتارگاه صنعتی مراغه 3 هزار و 700 راس گوسفند و 340 راس گاو ذبح می شود.
شکری همچنین در بازدید از مجتمع کشاورزی این شهرستان که توسط بخش خصوصی اداره می شود افزود: متاسفانه مشکلات مربوط به آلودگی هوا و آب و نیز خاک زراعی ، این مجموعه کارآفرین را به صورت نیمه تعطیل در آورده است.
وی افزود: این مجتمع در حدود 10 هزار مترمربع با 24 قطعه مرغداری تخم گذار، 5 هزار متر گلخانه هیدروپونیک گیاهان دارویی و استخر پرورش ماهی 8 تنی برای بیش از 40 نفر کارآفرینی ایجاد کرده است.
وی افزود: متاسفانه قسمت های گلخانه و پرورش استخر ماهی به دلیل مشکلات آلودگی هوا و آب تعطیل بوده و فقط مرغداری این مجتمع و آن هم به صورت نیمه تعطیل فعال است.
وی ادامه داد: با حل مشکلات این مجتمع کشاورزی اشتغال زایی در این مجموعه رونق یافته و چرخه تولید آن دوباره به گردش می افتد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.