امام جمعه اهر از برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران طی سال جاری در اهر خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر  افزود: یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران هر سال به میزبانی یکی از شهرستان های ارسباران برگزار شده که امسال در اهر برگزار می شود .
وی گفت:‌ یکی از اقدامات خداپسند و مورد قبول عامه، یادواره شهدای ارسباران است که به صورت منطقه ای برگزار می‌شود و این نشان از اتحاد و وحدت منطقه و ارزش گذاری به شهیدان فراتر از شهرستان است، شهرستان اهر موسس این یادواره بوده و اولین دوره آن با کیفیتی بسیار بالا در اهر برگزار شد و پس از برگزاری در شهرستان های ارسباران امسال نیز دوباره نوبت شهرستان اهر است که  باید برگزار شود . 
وی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سهم خود را باید در خصوص یادواره شهدای ارسباران ایفا کند و کارگروهی در این خصوص به مسئولیت سپاه ناحیه اهر تشکیل یابد. علیرغم تلاش بدخواهان، نظام اسلامی  به کار خود مشغول است و در این باره حفظ وحدت و هوشیاری و دقت و تحقق  فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی  ضرورت دارد . 
امام جمعه اهر گفت: شهدا قطب‌نما هستند و باید برای  حفظ ارزش  و حرمت شهدا موج ایجاد شود و برگزاری یادواره شهدا  بر اندام  بدخواهان لرزه می اندازد . 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.