نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اولویت اصلی ایجاد هر فرصت شغلی و کاری در هریس را جذب جوانان بیکار این شهرستان عنوان کرد و گفت: متأسفانه آمار بیکاری در شهرستان هریس نسبت به شهرستان‌های دیگر بیشتر بوده و باید در ریشه کنی معضل بیکاری در این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، بیت‌الله عبدالهی در جلسه شورای اداری شهرستان هریس جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جوانان بیکار این شهرستان را بسیار ضروری برشمرد و بر تحقق این امر تأکید کرد.  
عبدالهی ضمن تأکید بر ایجاد اشتغال در بین جوانان بیکار شهرستان هریس گفت: با هیچ فرد و مسئولی تعارفی نداریم و باید اولویت اصلی پروژه‌های اشتغالزا در منطقه ایجاد اشتغال در بین جوانان هریسی باشد. 
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود ضمن تشکر از برگزاری موفق اولین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در هریس آن را برگ زرینی برای این شهرستان برشمرد و افزود: امیدواریم با توجه به تجربه بدست آمده در اولین همایش معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری در این شهرستان دستگاه‌های ذیربط بتوانند در سال‌های آینده با قدرت بیشتری در برگزاری اینگونه همایش‌ها تلاش کنند. 
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی همچنین در پایان از راه‌اندازی مرکز تحقیقات معدنی شمالغرب کشور برای مطالعه و تحقیق در مورد معادن شمال غرب کشور در شهرستان هریس خبر داد. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.