جعفر رنجبر پور روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: با توجه به تدبیر و برنامه های فدراسیون تکواندو برای تسهیل و سهولت در برگزاری مسابقات لیگ تکواندو، مسابقات در تمامی رده های سنی به صورت منطقه ای برگزار می شود و تبریز میزبان منطقه یک کشور است.
رییس هیات تکواندو استان خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ تکواندوکاران خردسال پسر منطقه یک کشور با حضور تکواندو کارانی از استان های گیلان، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در قالب 8 تیم از دیروز در تبریز آغاز شده است.
رنجبر پور ادامه داد: در اولین مرحله از برگزاری مسابقات توجه ویژه ای به استعدادیابی می شود و با لحاظ اینکه شرکت کنندگان در سن پایه قرار دارند با اتخاذ برنامه می توان مسیر قهرمانی خردسالان را تسهیل کرد.
رنجبرپور، بومی سازی تیم‌های آذربایجان شرقی شرکت کننده در این مسابقات را نقطه قوت تیم‌های استان دانست و ‌عنوان کرد: نزدیک به یک ماه است که تیم‌های استان در اردو هستند.
وی در خصوص جذب حامی مالی برای فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی هیات تکواندوی آذربایجان شرقی اظهار داشت: کمیته بازرگانی هیات استان را مکلف کرده ایم نسبت به جذب حامی مالی در خور تکواندوی استان اقدام کند.
به گزارش ایرنا، هفته اول و دوم مسابقات لیگ منطقه یک تکواندوی خردسالان کشور با شرکت 8 تیم از 5 استان کشور در خانه تکواندو آذربایجان شرقی شروع شده است.
9853/3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.