به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش میانه افزود: جلب رضایتمندی مردم و خیران در حوزه آموزش و پرورش موجب مشارکت بیشتر آنان در این عرصه می شود.
وی اظهار داشت: تسهیل و سرعت بخشی در امور مردم و کیفیت بخشی به خدمات ارایه شده از ضرورت ها برای جلب مشارکت آن هاست.
مشایخی بر ضرورت استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش برای بهبود وضعیت واحدهای آموزشی، ارتباط نزدیک با اقشار مختلف مردم، تقویت سرمایه های اجتماعی و جلوگیری از فرسایش این سرمایه ها تاکید کرد.
سرپرست فرمانداری ویژه میانه اظهار داشت: باید در واحدهای آموزشی تکریم اولیا و دانش آموزان از اولویت ها باشد همان گونه که در ادارات لزوم تکریم ارباب رجوع مهمترین اصل به شمار می رود.
مشایخی با اشاره به نیاز مردم به انبساط اجتماعی و روحی در جامعه ادامه داد: مردم ایران مردمی صبور و در پای نظام بوده و تاکنون هیچ فرصتی به معاندان نظام نداده اند و در پشتیبانی و حمایت از حاکمیت اسلامی مصمم هستند.
وی گفت: تعیین تکلیف سند مالکیت واحدهای آموزشی، استمرار نورسنجی در مراکز آموزشی، کیفیت بخشی و رفع مسایل و مشکلات در مدارس غیردولتی، ایمن سازی و ساماندهی مدارس از جمله اموری است که باید در برنامه های اصلی آموزش و پرورش گنجانده شود.
سرپرست فرمانداری ویژه میانه بر رعایت حال مردم از سوی مدیران مدارس در پرداخت هزینه های تحصیلی از جمله کلاس های جبرانی تاکید و یادآوری کرد: نباید افزایش غیرمنطقی در هزینه این کلاس ها اعمال شود.
مشایخی با بیان اهمیت و جایگاه سلامت و امنیت در جامعه افزود: دست اندرکاران این عرصه باید در همه حوزه های مربوط از جمله در سنجش سلامت دانش آموزان به عنوان جمعیت پایه کشور اقدام های لازم را انجام دهند.
شهرستان میانه با 200 هزار نفر جمعیت در 165 کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.
7231/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.