مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌ شرقی گفت: تاکنون بیش از 25 میلیارد تومان به تعداد 291 طرح از سوی بانک ها در قالب اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر  پرداخت شده است که در این راستا برای 900 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میراحد حسینی در جلسه کارگروه اشتغال استان، با اشاره به تصویب ۱۰۲ طرح از محل تسهیلات روستایی، اظهار کرد: در این جلسه، ۱۰۲ طرح با تسهیلات ۴۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و بااشتغالزایی ۵۹۴ فرصت شغلی از محل تسهیلات روستایی تصویب شده است.
وی با اشاره به تصویب ۱۸۴ طرح با مبلغ ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال فراگیر، اضافه کرد: در قالب این طرح، یک هزار و ۵۱۳ مورد فرصت شغلی فراهم شده است.
حسینی گفت: از چهار میلیارد و 800 میلون تومان اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک های عامل، تعداد هشت هزار و 232 طرح معادل مبلغ 59 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی به بانک های ملی، مسکن، تجارت و صادرات معرفی شده است.
وی ادامه داد: همچنین به تعداد یک هزار و 350 مورد ، معادل مبلغ 18 میلیارد و 400 میلیون تومان از طریق بانک های عامل پرداخت شده است.
 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که طی دو هفته گذشته میزان پرداختی از محل اعتبارات روستایی و اشتغال فراگیر افزایش یافته است، گفت: تاکنون بیش از 267 میلیارد و یک صد میلیون تومان از محل تسهیلات روستایی به 461 طرح با پیش بینی اشتغال شش هزار نفر تصویب شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در راستای تسهیلات اشتغال فراگیر 850 طرح معادل مبلغ 205 میلیارد و 800 میلیون تومان با پیش بینی سه هزار اشتغال به هشت بانک عامل معرفی شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.