بهروز شریف روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان با هدف ترویج فرهنگ سنت حسنه الهی و همچنین کمک به رفع مشکلات نیازمندان برگزار شد، گفت: کمک های مردمی برای اطعام مددجویان رشد 78 درصدی را نسبت به ماه رمضان سال گذشته نشان می دهد.
وی با اشاره به این که اکنون 9 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین حامی ندارند، از مردم و خیران استان آذربایجان شرقی خواست با ثبت نام در طرح اکرام و محسنین حمایت از این ایتام و فرزندان نیازمند را برعهده بگیرند.
وی با اعلام این که پایگاه‌های این نهاد در آذربایجان شرقی آماده دریافت زکات فطره مردم در عید فطر هستند، اظهار کرد: زکات فطره جمع‌آوری‌شده برای تامین معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه و مسکن نیازمندان هزینه می‌شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به رویکرد این نهاد برای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی، اعلام کرد: مردم نیکوکار این استان برای سهولت در پرداخت زکات فطره و سایر کمک‌های خود به نیازمندان می توانند از کد آنی پرداخت #041*8877* استفاده کنند.
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.