جانشین فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر این‌که «روز قدس» روز امتحان مسلمانان است، گفت: آمده‌ایم تا بار دیگر مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بکشیم.
سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: دشمنان اسلام و استکبار جهانی در راستای تضعیف مسلمانان همت کرده‌اند تا با مظلوم قرار دادن مسلمانان هم منابع و ذخایرشان را غارت کرده و هم در فقر و فساد قرار دهند تا بلکه بتوانند به اهداف شوم خود برسند.
وی با بیان این‌که مسلمانان در جهان ثابت کرده‌اند که متحد هستند و همواره علیه استکبار قیام کرده اند، یادآور شد: هر کس که قلبش برای اسلام می‌تپد و می‌تواند در این رابطه قدم بردارد، چه در قالب راهمپیمایی و چه در اشکال دیگر باید قدم در صحنه گذارده و حمایت خود را از فلسطین نشان دهد.
عباسقلی‌زاده تاکید کرد: اگر انسانی قلبش به خاطر اسلام بزند و در برابر ظلم قیام کند، یک فرد انقلابی و مبارز واقعی در برابر استکبار جهانی است.
وی حضور مردم تبریز در راهپیمایی را دشمن‌شکن و بسیار پرشور دانست و افزود: مردم امروز هم آمده‌اند تا ثابت کنند که در برابر ظلم ایستاده‌اند و از مظلوم حمایت می‌کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.