معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی اعزام 1420 مددجوی آذربایجان شرقی به اردوهای زیارتی و آموزشی  خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، یوسف زمانی گفت: هزار و 420 نفر از دانش آموزان، دانشجویان و دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج تحت حمایت این نهاد در شش ماهه نخست سال جاری به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد، 843 نفر در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، افزود: در دو ماهه نخست سال جاری 560 مددجوی تحت حمایت این نهاد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را زیارت کردند.
زمانی با دعوت از خیران برای کمک به اعزام مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات، گفت: تا پایان سال جاری شش هزار نفر از مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
وی درادامه با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، تاکید کرد: 577 دانش آموز تحت حمایت در قالب برنامه‌های اوقات فراغت، به اردوگاه‌های آموزشی تربیتی شهید مطهری گیلان، شهید رجایی مازندران و امام علی (ع) کردستان اعزام و از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، مذهبی، فرهنگی و مهارت‌آموزی بهره‌مند خواهند شد.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: این اردوها باهدف رشد ایمانی، تقویت بنیه اعتقادی، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شوند.
 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.