مدیرکل اداره استاندارد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۶۰۴ دستگاه شهربازی‌های استان مورد بازرسی قرار گرفته، گفت: دستگاه‌های مستهلک شهرهای بزرگ در شهرهای کوچک استفاده نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، طبق اطلاعات موجود، ۷۰ درصد شهربازی‌های استان گواهی استاندارد داشته و ۳۰ درصد مابقی تمدید مجوز و یا پلمپ شده، از این‌رو برای اطلاع از چگونگی استاندارد وسایل شهربازی‌ها گفت‌وگویی با ساسان فرشی حق‌رو، مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی ترتیب دادیم که در ادامه ارائه می‌شود.

مدیرکل اداره کل استاندارد آذربایجان‌شرقی درباره اقداماتی که برای استاندارد  تجهیزات شهربازی‌ها انجام شد، اظهار کرد: سال گذشته ۶۰۴ دستگاه از تجهیزات شهربازی را مورد بازرسی قرار داده که ۴۸۰ دستگاه موفق به دریافت گواهی شده و ۱۲۴ دستگاه نیز در حال تمدید گواهی هستند که با تکمیل نواقص گواهی دریافت خواهند کرد.

وی درباره نظارت بر شهربازی‌های کوچک و استفاده آنها در دیگر شهرها تصریح کرد: شهر بزرگ یا کوچک هیچ فرقی ندارد. هر شهربازی که از طرف شهرداری به ما اعلام شود توسط شرکت‌های نظارت تحت بازرسی قرار خواهند گرفت ولی اینکه تجهیزات مستهلک شده شهرهای بزرگ در شهرهای کوچک استفاده می‌شود، صحت ندارد و طبق قانون تجهیزاتی که توسط شهرداری در شهربازی‌ها نصب می‌شود، قبل از نصب به ما اعلام می‌شود تا حین نصب بازرسی از تجهیزات صورت گیرد و سپس اجازه نصب و راه‌اندازی به آنها داده شود

ساسان فرشی درباره رضایت از تجهیزات شهربازی‌های استان گفت: اگر بخواهم از نظر رضایت علمی بگویم، رضایت کامل نخواهد بود زیرا استاندارد و کیفیت عالی حاصل نشده ولی امیدواریم کیفیت روز به روز و به صورت مستمر بهبود یابد اما به هر حال به این امر اعتقاد و ایمان دارم هر دستگاهی گواهی استاندارد دریافت کرده، ایمن است و خانواده‌ها می‌توانند به راحتی استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.