سردار سرتیپ دوم پاسدار عزت الله جعفری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تقارن سوم خرداد با ماه مبارک رمضان، افزود: برنامه های مختلف فرهنگی و معنوی برای گرامیداشت این روز تاریخی پیش بینی شده که با نهایت توان توسط ادارات، نهادها و سازمان ها برگزار خواهد شد.
وی، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، همایش فاتحان خرمشهر و عطر افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، سخنرانی فرماندهان و فاتحان خرمشهر قبل از خطبه های نماز جمعه تبریز و شهرستان ها، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تولید و پخش برنامه های مختلف از صدا وسیما، برگزاری شب شعر مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی کارگاه های ادبی، برگزاری یادواره شهدا و نمایشگاه های عکس ویژه سوم خرداد از جمله این برنامه هاست.
جعفری با بیان اینکه شعار محوری امسال برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر ' ما توانستیم ' است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات الی بیت المقدس و با اشاره به فرمایش تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، اظهار کرد: فتح خرمشهر در تاریخ ایران اسلامی، نقطه عطف و برگ زرینی بود که باید این روز به نحو احسن گرامی داشته شود.
وی ادامه داد: همایش فاتحان خرمشهر روز سوم خرداد همان روز از ساعت 10 صبح در حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار می ‌شود و پس از آن مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای این گلزار انجام خواهد شد.
جعفری از عموم امت شهید پرور و ولایت مدار آذربایجان شرقی به خصوص جوانان و نوجوانان خواست تا با حضور خود در برنامه های سوم خرداد بار دیگر با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای والا مقام، تجدید بیعت و همواره گوش به فرمان منویات مقام عظمای ولایت باشند.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.