شهردار تبریز با اشاره به تغییر تحولات گفت: تضمینی برای طولانی بودن ریاست مدیران شهرداری تبریز وجود ندارد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در صحن علنی شورا با اشاره به تغییر و تحولات در جایگاه‌های مدیریت شهرداری، اظهار کرد: مدیران شهرداری در بلاتکلیفی به سر نمی‌برند، باتوجه به ضرورت وجود تفکر جدید در بخش‌های مختلف، در صورت نیاز مدیران تغییر خواهند کرد.
وی با بیان این‌که تغییر مدیران متوقف نمی‌شود، ادامه داد: مدیران شهری باید پاسخگوی نیاز مردم باشند؛ از این‌رو مدیرانی که در راستای اهداف شهر حرکت نکنند، تغییر می‌یابند. همچنین از نظر قانونی و چارت شهرداری التزامی برای در نظر گرفتن پست جدید برای افراد برکنار شده وجود ندارد.
شهین‌باهر با بیان این‌که اسناد مناقصات پروژه‌های عمرانی در حال تهیه است، گفت: پیش از تصویب بودجه و مشخص نشدن مبلغ پیمان، به هیچ عنوان امکان تهیه اسناد و برگزاری مناقصات وجود ندارد و از طرفی بودجه‌ی سال 97 با تأخیر تصویب شد.
وی با بیان این‌که اولویت شهرداری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، خاطرنشان کرد: مهم نیست پروژه‌ها در زمان کدام شورا و شهردار آغاز شده و به اسم چه کسی تمام می‌شود، مدیریت شهری به دنبال تکمیل پروژه‌ها و تحویل آن به شهروندان است.
شهردار تبریز ادامه داد: طی شش ماه گذشته چندین پروژه‌ی ایجاد پارک محله‌ای کلنگ‌زنی شده و حتی تعدادی افتتاح شده است، همچنین مسیرگشایی امتداد خیابان ارتش به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌ها با سرعت در حال تکمیل است.
وی در خصوص پروژه‌ی ساماندهی میدان آذربایجان نیز گفت: یکی از سه مسیر پیش‌ بینی شده در این پروژه به بهره‌برداری رسیده و دو مسیر دیگر در حال تکمیل هستند.
شهردار تبریز در رابطه با پیشنهاد نائب رئیس شورا درباره‌ی حذف پایانه‌ی اتوبوسرانی راستا کوچه، گفت: اصلاح پایانه‌ها موضوع فنی بوده که باید مطالعه شود.
وی در خصوص تذکر یکی از اعضای شورا در رابطه با استفاده‌ی شهرداری از داربست برای نصب بنر، گفت: حتماً به این موضوع رسیدگی می‌کنم.
وی در خصوص تذکر یکی دیگر از اعضای شورا درباره‌ی کاهش اضافی کاری برخی از نیروها، بیان کرد: کاهش اضافی کاری تنها در حقوق فروردین ماه انجام شده که دلیل آن هم تعطیلات این ماه است.
شهین‌باهر با اشاره به برگزاری مسابقه‌ی معماری برای طراحی پارک باغشمال، گفت: باتوجه به ارتباطات دانشجویان با اساتید داخل استان و همچنین برای این‌که اساتید استان از حق شرکت در این مسابقه محروم نشوند، شهرداری تبریز از اساتید خارج از استان برای داوری آثار استفاده می‌کند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.