به گزارش ایرنا، امین امینیان روز سه شبنه در همایش روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی تبریز که در هشترود برگزار شده بود افزود: روابط عمومی ها پلی میان مردم و مسئولان هستند و برای آنکه رسالت خود را به درستی انجام دهند باید از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در مسیر درست خود استفاده کنند.
وی اضافه کرد: اگر ارتباطات نبود جوامع بشری تشکیل نمی شد دنیای کنونی تحت تاثیر ارتباطات است و این مقوله پویا هر ثانبه در حال تغییر و به روز شدن است.
وی خاطر نشان کرد: رشد روز افزون ارتباطات در دنیای کنونی یکی از مولفه های اصلی رشد توسعه در کشورها هست و ما نیز برای آنکه از این قافله عقب نمانیم باید خود را به علم روز ارتباطات مسلح کنیم.
امینیان گفت: متاسفانه در عرصه ارتباطات رشد و توسعه چندانی نداشته ایم و به جایگاه اصلی دست نیافته ایم و این در حالی است که حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات یکی از عوامل درآمد زا برای کشورها تبدیل شده است.
فرماندار هشترود گفت: متاسفانه از 80 اداره مستقر در هشترود تنها چهار اداره روابط عمومی فعال دارند و این نیاز به بازنگری دارد.
امام جمعه هشترود نیز در این همایش گفت: روابط عمومی ها و خبرنگاران نگاه و وجدان بیدار جامعه هستند و نباید در انجام کار خود غرض ورزی کنند.
حجت الاسلام علی رحیمی از روابط عمومی ها خواست تا با خبرنگاران که در ارتباط مستقیم با مردم هستند ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.