رئیس شورای شهر تبریز تأکید کرد: اعضای شورای شهر تبریز که منتخب شما هستند، اولویت اصلی‌شان حمایت از ورزش‌های محلات و همگانی است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شکور اکبرنژاد در ابتدای مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 در رده بزرگسالان ، درست است که تراکتورسازی، شهرداری و... را دوست داریم اما هدف این است که استعدادها را پرورش دهیم تا در تیم‌های باشگاهی و ملی بازی کرده و درآمد کسب کنند.
 وی افزود: در رابطه با توسعه ورزش همگانی از اعضای شورای شهر، شهردار و مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز تشکر می‌کنیم. تلاش ما این است که فضای شاد برای جوانان فراهم شود و امیدوارم مسئولان هم بیشتر فعالیت کرده و برای بحث اشتغال جوانان هم فکری شود تا دیگر به این اندازه جوانان دنبال کار نباشند به خصوص جوانانی که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
رئیس شورای شهر تبریز در پایان گفت: در بودجه‌ای که برای سال 97 برنامه‌ریزی‌شده، به مسابقات محلی و ورزش همگانی که بیشتر برای عموم مردم است، توجه شده و شما هم شاهد اثرات این موضوع خواهید بود. سال 97 سال شکوفایی تیم محلات و ورزش همگانی تبریز خواهد بود بر همین اساس در شورای شهر علی‌رغم اهمیتی که برای تیم‌های ورزش قهرمانی قائل هستیم و در حد امکان امکانات می‌دهیم، روی ورزش همگانی و محلات تمرکز کرده‌ایم که ثمره‌اش را خواهیم دید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.