دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب از برگزاری رویداد کارنو با رویکرد تغییر نگرش نسبت به فضای کسب و کار در این دانشگاه  خبر داد.

مبین فریدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: این رویداد با همکاری انجمن های علمی، جامعه اسلامی دانشجویان و ستاد نانو برگزار می شود و بر مبنای ورود به بازار کسب و کار و هدف دار کردن موضوعات پایان نامه های آنها پایه ریزی شده است . 

وی افزود: رویداد «کارنو» با رویکرد توانمندسازی سرمایه های انسانی فناوری نانو و ایجاد انگیزه و تغییر نگرش در دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌ها و گرایش‌های مختلف دانشگاه بناب برگزار می شود . 

فریدی با اشاره به اهمیت این رویداد افزود: در این رویداد، دانشجویان با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده به منظور تجاری‌سازی هر چه بیشتر ایده‌های مطرح شده و رسیدن به فواید کلان آن در سطح اجتماع، از فضای تحقیقات بنیادی به سمت تحقیقات کاربردی سوق داده می‌شوند .  

وی افزود: دانشجویان سایر رشته‌ها با پایان‌نامه نانو نیز می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و از دیگر مزایای شرکت در این رویداد امکان جذب در شرکت‌های دانش بنیان، مشاوره شغلی و اعطای گواهینامه معتبر  برای دانشجویان است . 

وی با اشاره به استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده گفت: سعی بر این است تا دانشجویان ایده‌های مطرح شده در پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری خود را به مرحله تجاری‌سازی و در نهایت تولید کلان آن در سطح اجتماع برسانند و در واقع به گونه‌ای از فضای تحقیقات بنیادی به سمت تحقیقات کاربردی سوق داده می‌شوند . 

وی تاکیدکرد: مطابق بیانات مقام معظم رهبری کار در حوزه اقتصاد مقاومتی و به ویژه حمایت از کالای ایرانی ضروری است و کار تشکل های دانشجویی در کنار تربیت دانشجویان متعهد پرداختن به تخصص نیز می باشد . 

به گزارش ایسنا: این رویداد در تاریخ 22 الی 24 اردیبهشت ماه برای اولین بار در شمالغرب کشور و با همکاری ستاد نانو به مدت سه روز برگزار می شود . Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.