علی محمودی روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان با اشاره به اقدام خوب بنیاد مسکن در روستاها خواستار جذب حداکثری تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در سطح شهرستان شد.
وی افزود: از 437 واحد تخصیص یافته 395 واحد برای تشکیل پرونده و دریافت وام به بانک ها ابلاغ شده و بقیه نیز تا اتمام فصل کاری جهت معرفی به بانک های عامل معرفی می شوند.
محمودی در باره 51 واحد بلاتکلیف احداث شده توسط بنیاد مسکن در جریان زلزله سال 1391 در روستای چخماق بلاغ علیا از توابع بخش خواجه، بنیاد مسکن را مکلف کرد با تعیین مهلت 10 روزه واحدهای باقی مانده را به متقاضیان تحویل دهند.
وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم مراجعه متقاضیان اولیه اقدام لازم جهت تحویل واحدهای مذکور به متقاضیان جدید به عمل آید و نسبت به واگذاری انشعاب برق، گاز، تلفن و تعیین محدوده روستا برای ساخت و ساز و اجرای طرح هادی و جدول کشی اقدام شود.
فرماندار هریس همچنین با توجه به مشکلات موجود در روستای پاکچین از توابع بخش خواجه، به علت واقع شدن در محدوده احداث سد شهید مدنی تبریز از بنیاد مسکن هریس خواست تا در بافت قدیمی روستا نسبت به تعیین محدوده موجود اقدام و در بافت جدید نیز در صورت تأمین اعتبار نسبت به مطالعه طرح هادی اقدام شود.
شهرستان هریس با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
7227/6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.