ناصر نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بر ضرورت ساخت جاده های بین مزارع تاکید کرد و افزود: این جاده ها در راستای تسریع در دسترسی به مزارع، سهولت در حمل و نقل نهاده های کشاورزی و همچنین جهت جلوگیری از پیامدهای ناگوار ناشی از تصادفات وسایل نقلیه کشاورزی، ساخته می شود.
وی افزود: با توجه به توپوگرافی، شرایط جغرافیایی، کوهستانی بودن و وسعت منطقه، احداث جاده های بین مزارع برای سهولت در رفت و آمد ماشین آلات کشاورزی به مزارع ضروری بوده و اقدامات خوب و موثری در سه سال اخیر در این زمینه انجام شده است .
نوروزی ادامه داد: در سه سال گذشته بیش از 70 کیلومتر جاده بین مزارع در این شهرستان ساخته شده است.
وی افزود: نظر به اینکه گام های اساسی در این زمینه برداشته شده امید است با تخصیص اعتبارات لازم از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان، در سال های آتی نیز شاهد ساخت و بهره برداری از جاده های بین مزارع در شهرستان باشیم.
شهرستان چاراویماق با حدود 72 هزار هکتار اراضی کشاورزی سالانه بیش از 120 هزار تن انواع محصولات زراعی و باغی تولید می کند .
این شهرستان از مهم‌ ترین مراکز تولید گندم و جو در آذربایجان شرقی به شمار می ‌رود و با حدود 31 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
9880/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.