جواد محمودی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان تسهیلات به 96 هزار نفر پرداخت شده است.
وی ادامه داد: بیشترین پرداختی در بخش زراعت با بیش از 5 هزار و 741 میلیارد ریال برای طرح های زراعی اعم از کاشت، برداشت غلات و حبوبات می باشد که نسبت به سال 1395 شمسی 37درصد رشد داشت.
محمودی اضافه کرد: این تسهیلات در قالب تسهیلات خرد و کلان و سرمایه در گردش در جهت اشتغال زائی، افزایش تولید محصولات زراعی به 43 هزار و 25 نفر پرداخت شد.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات در بخش باغداری گفت: در سال گذشته بیش از یک هزار و 456 میلیارد ریال برای طرح های باغداری اعم از کاشت و برداشت و هزینه های جاری انواع محصولات باغی برای 13 هزار و 497 نفر پرداخت شد.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تامین گوشت مورد نیاز مردم اظهار کرد: در سال گذشته یک هزار و 424 میلیارد ریال برای طرح های دام و طیور و صنایع وابسته در قالب 7 هزار و 309 فقره تسهیلات خرد و کلان و سرمایه در گردش به تولیدکنندگان گوشت قرمز و سفید تخصیص یافت.
وی به طرح های کارآفرینی صندوق توسعه ملی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 625 میلیارد ریال به این طرح از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک با نرخ سود 13درصد و با بازپرداخت بلندمدت پرداخت شد.
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.