نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان چندین مطالبه‌ از طرف مردم استان ، گفت: دریاچه ارومیه که روزی در منطقه می‌درخشید، اکنون با خشکی فاصله چندانی ندارد! امید است با دستور ویژه رییس جمهور اقدامات تسریع شود تا موجبات خوشحالی مردم آذربایجان فراهم شود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در دیدار مردمی رییس جمهور در ورزشگاه تختی تبریز، با اشاره به مسیر راه آهن میانه- تبریز گفت: این پروژه حدود ۱۸ سال قبل آغاز شده و باید ۱۱ سال پیش مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت، در حالی که جدیدا می‌گویند این خط ریلی تا بستان‌آباد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و حمل و نقل بقیه مسیر تا تبریز باید توسط اتوبوس انجام شود. خواستاریم اوامر رییس جمهوری به مسئولان ارائه شود تا این پروژه به طور کامل به بهره‌برداری برسد.
 
وی با اشاره به ایجاد کارخانه ذوب در مس سونگون، اظهار کرد: کارخانه مس سونگون در ورزقان قرار دارد که در این کارخانه مهم، ایجاد یک کارخانه ذوب ضرورت دارد تا آنچه که به دست کارگران زحمتکش استخراج می‌شود در اینجا به بهره‌برداری برسد.
 
وی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده توسط وزرات بهداشت، خاطرنشان کرد: در تبریز بخش مربوط به کبد وجود ندارد و بیماران برای معالجه به شیراز مراجعه می‌کنند، خواستاریم تا اوامر رییس جمهوری به وزرات ارایه شود تا در راستای راه‌اندازی بخش کبد در تبریز و آذربایجان اقدام شود.
 
وی با بیان این‌که بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیاز به تجهیز دارد و امید است اوامر لازم توسط رییس جمهوری در این رابطه هم صادر شود، افزود: اتوبان تبریز-سهند، اتوبان تبریز-اهر که محل تصافات است و اتوبان تبریز-مرند-بازرگان نیز از دیگر مطالبات مردم است.
 
حجت‌الاسلام آل‌هاشم ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله ملکوتی، یاد شهدای محراب را نیز گرامی داشته و از خدمات ۲۲ ساله آیت‌الله مجتهد شبستری در استان قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: مردم غیرتمند آذربایجان ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند دولت، همچون گذشته آمادگی خود را جهت تحقق بخشیدن به آرمان‌های امام راحل و اهداف و آرمان‌های مقام معظم رهبری تا آخرین نفس، اعلام می‌کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.