دیدار شاگردان سائلام و کمالوند، برنده‌ای نداشت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
ترکیب تراکتورسازی:
جوردی آلمیدا، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایران‌پوریان، رضا شربتی، علی طاهران (46 دانیال اسماعیلی‌فر (76 حامد حسینعلی‌زاده))، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، محمد ابراهیمی، محمدرضا آزادی (59 فرزاد حاتمی) و ارسلان مطهری
سرمربی: ارطوئرول سائلام
 
ترکیب نفت آبادان:
داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، حسین بغلانی (81 سعید لطفی)، علی عبداله زاده، مسعود ابراهیم زاده، کرار جاسم (87 رضا جبیره)، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، زبیر نیک نفس، محمد شادکام (69 مسلم مجدی) و محمد امین درویشی
سرمربی: فراز کمالوند
 
این بازی از ساعت 18 امروز (شنبه) آغاز شد و تراکتورسازی در ابتدای مسابقه، برتری نسبی به میهمان داشت که در دقیقه 37 بازی، حملات چندجانبه تراکتورسازان روی دروازه داود نوشی صوفیانی به گل تبدیل نشد و همان توپ در برگشت و روی ضدحمله سریع بازیکنان نفت آبادان، به سمت دروازه آلمیدا آمد و سزار دوسانتوس توانست گل اول بازی را وارد دورازه تیم میزبان کند و این بازی در نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.
 
در دقیقه 59 بازی، دانیال اسماعیلی‌فر، دقایقی بعد از ورودش به زمین مسابقه، توانست گل تساوی تیمش را وارد دروازه داود نوشی صوفیانی کند.
 
تیم داوری:
علی میرغفاری، تورج عیوض‌محمدی، جواد قنبریان و علی احمدی
اخطارها: محمد ایران‌پوریان، مهدی مهدی‌پور، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی از تراکتورسازی، جاسم کرار و سعید لطفی از صنعت نفت آبادان
 
حاشیه‌های بازی:
*بعد از گل نفت آبادان، اندک هواداران تراکتوری حاضر در ورزشگاه، از گلزنی تیم میهمان شادی کردند.
 
*تقابل جاسم کرار و مهدی کیانی، دو همبازی سابق تراکتورسازی با یکدیگر در میانه میدان جالب توجه بود و این دو بازیکن بارها با یکدیگر برخورد داشتند.
 
*در این بازی هواداران تراکتورسازی از حضور در ورزشگاه محروم بودند که ساعاتی پیش از شروع مسابقه، این محرومیت لغو شد، اما استقبال چندانی از این بازی به عمل نیامده بود.
 
*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه، 659 نفر اعلام شد.
 
*دیدار دو تیم در حالی برگزار می‌شود که هوای تبریز در دو روز گذشته سرد شده است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.