به گزارش ایرنا، در اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز آمده است: به دلیل مشکلات ناشی از زیرساخت های اینترنت، سرویس دهی در مراکز معاینه فنی شهر تبریز با مشکل مواجه شده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: ضمن پوزش از شهروندان به دلیل تاخیرهای ناشی از مشکل بوجود آمده، از آنان درخواست می شود در صورت نبود ضرورت به مراکز معاینه فنی مراجعه نکنند.
مسوول مراکز معاینه فنی خودروهای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز نیز به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون هفت مرکز معاینه فنی خودرو در سطح این شهر وجود دارد که از این تعداد 6 مرکز فعال است.
امین صدرائی، علت تعطیلی یک ساله مرکز شماره 2 تبریز را بروز اختلافات بین پیمانکار و شهرداری اعلام کرد و افزود: تعداد مراکز فنی معاینه خودرو در تبریز جوابگوی نیاز شهروندان نیست.
وی اظهار کرد: طبق آمارهای موجود هم اکنون 900 هزار دستگاه خودرو در شهرستان تبریز و حدود 600 هزار دستگاه در شهر تبریز وجود دارد که 70 درصد آن ها دارای برگه معاینه فنی نیستند.
صدرائی ادامه داد: تلاش می شود 2 مرکز معاینه فنی خودرو نیز در تبریز راه اندازی شود و مراحل اداری آن در حال اجراست.
وی گفت: روزانه حدود یک هزار و 500 دستگاه خودرو در مراکز شش گانه معاینه فنی مورد بازدید قرار می گیرد که این آمار در روزهای اوج به یک هزار و 700 دستگاه خودرو نیز می رسد.
طرح معاینه فنی خودروهای فاقد برگ معاینه فنی با هدف کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز از 16 آذر سال گذشته شروع شده است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.