سردار عابدین خرم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه امسال به لحاظ مدیریتی دچار مشکل شد و تمام سعی ام را برای واگذاری مدیریت تیم انجام می دهم .
وی افزود: تیم به مجموعه ای واگذار می شود که قابلیت ارتقای آن را داشته باشد و بتواند انتظارات مردم آذربایجان را برآورده کند.
باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز با حدود 40 سال قدمت، از تیم های ریشه دار فوتبال کشورمان محسوب می شود که در فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور و نیز جام باشگاه های آسیا نتایج ضعیفی گرفت.
تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دو مربی را تجربه کرد؛ این تیم پرطرفدار تبریز در نیم فصل نخست یحیی گل محمدی را در به عنوان سرمربی در اختیار داشت و در نیم فصل دوم ارطغرل ساغلام، مربی ترکیه ای، سکان هدایت تیم را به عهده گرفت.
تغییر سرمربی در نیم فصل دوم برای تغییر وضعیت جایگاه تیم در جدول لیگ برتر فایده ای نداشت و همین امر موجب اعتراض گسترده طرفداران تیم به ضعف مدیریت و در نهایت برکناری مصطفی آجرلو از مدیریت باشگاه شد.
تیم فوتبال تراکتورسازی هم اکنون با 30 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارد و در جام باشگاه های آسیا نیز تنها موفق به کسب 2 امتیاز شد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.