به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند افزود: صداقت و شفافیت در سخنان برخی مسوولان با مردم وجود ندارد، برخی در زمانی که به مردم نیاز دارند با مردم هستند اما بعد از آن، مردم را فراموش می کنند.
وی ادامه داد: مردم همیشه صادق بوده اند و در سخت ترین شرایط نیز پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و رمز محبوبیت رهبر معظم انقلاب و عده ای از مسوولان در این است که مردم در قول و عمل آن ها تعارض نمی بینند.
امام جمعه مرند همچنین بر ضرورت مدیریت فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید به سمت بومی سازی فضای مجازی حرکت کنیم؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز ورود به حریم شخصی در فضای مجازی را حرام شرعی اعلام کردند.
حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با تبریک پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و دولت سوریه اظهار کرد: تروریست های مورد حمایت دولت آمریکا و هم پیمانان عربی، اتهام استفاده از سلاح شیمیایی را به دولت سوریه وارد می کنند و جوسازی هایی علیه انقلاب اسلامی ایران انجام می دهند که نتیجه اقتدار ایران و پیروزی های جبهه مقاومت است.
وی با اشاره به معرفی فرماندار جدید مرند گفت: از فرماندار جدید انتظار می رود با حفظ وحدت و عدم دخالت دادن سلایق گروهی و حزبی، در جهت حل مشکلات این شهرستان تلاش کند.

** امام جمعه بستان آباد:علم بدون معنویت مشکل اصلی بشریت است
امام جمعه بستان آباد نیز در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه مشکل اصلی امروز جامعه بشری کمبود علم و نبود علوم تخصصی نیست، گفت: مشکل اصلی علم بدون معنویت و کم رنگ بودن پیوند بین ربوبیت و گاها قطع رابطه با آن است.
حجت الاسلام سیدرضا رضوی با تبریک سالروز بعثت پیامبر اسلام (ص) و اینکه آن حضرت پرچمدار رحمت و معنویت برای بشر بوده است، افزود:حضرت محمد(ص) درس مهربانی ،برادری و برابری را برای ما به ارمغان آوردند.
وی با اشاره به شعار سال و لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری از سوی مردم، مسوولان و تولیدکننده ها گفت: شعار سال دارای مفاهیم کاربردی بوده و نشان از عمق نیاز جامعه می باشد.
امام جمعه بستان آباد در ادامه ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه لازم دانست و خاطرنشان کرد: توجه به مصرف کالای داخلی می تواند ما را از هر گونه وابستگی نجات دهد.
وی عمل به شعار سال را عمل به دستور صریح قرآن در عدم تسلط غیرمسلمانان بر مسلمانان عنوان کرد و خواستار توجه مردم و مسوولان و هموار کردن زمینه برای استفاده از کالاهای ایرانی شد.
7239/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.