سعید کنعانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در این مدت 91 نفر از مصدومان حوادث رانندگی را به بیمارستان ها منتقل و 58 نفر را به صورت سرپایی درمان کردند.
کنعانی اظهار کرد: در این مدت نیروهای عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با استفاده از خودروهای نجات نسبت به رهاسازی 20 نفرگرفتار در لای آهن پاره ها اقدام کرده اند و برای 14 نفر نیز اسکان موقت داده اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، مجموع حوادث جاده ای که نیروهای هلال احمر حضور یافته اند را 102 مورد برشمرد و گفت: از این تعداد 44 مورد تصادفات جاده ای، 46 مورد واژگونی خودرو، 2 مورد حریق، 3 مورد نقص فنی و 7 مورد انحراف و برخورد بود.
وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای عملیاتی امداد و نجات این جمعیت به 4 عملیات کوهستان، 6 مورد عملیات سیل و آبگرفتگی، سه مورد عملیات برف و کولاک امدادرسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: در مدت یاد شده همچنین در مجموع افزون بر 138 هزار نفر از خدمات پست های نوروزی بهره مند شده اند که از این تعداد 110 هزار و 330 نفر از مسافران به پست های ثابت و 2 هزار و 711 مسافر به پست های سیار جمعیت هلال احمر استان مراجعه کردند.
وی اظهار کرد: همچنین 2 هزار و 19 نفر از خدمات خیمه نماز، چهار هزار و 258 نفر از خدمات فضای دوستدار کودک نوزده هزار و671 نفر از خدمات ایستگاه سلامت 'تست فشار خون ' بهره مند شده اند.
کنعانی با اشاره به توزیع 230 هزار و 668 نقشه، بروشور و محصولات فرهنگی در تعطیلات نوروز امسال توسط جمعیت هلال احمر استان گفت: 61 هزار و 512 نفر از مسافران نیز در آذربایجان شرقی به کمپین نه به تصادفات پیوستند.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.