به گزارش ایرنا، مجید خدابخش شامگاه روز سه شنبه در پیام نوروزی آغاز سال 1397 با تبریک سال نو به مردم استان به ‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان افزود: خدمت‌گزاران مردم در دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری سرمایه‌گذاران، جوانان نخبه و دانشگاهیان تلاش کنند تا با ارتقای ظرفیت تولید و فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه‌فعال، سالی توام با نشاط، شادابی و رفاه را برای مردم استان ایجاد کنند.
وی اظهار کرد: امید است در سال جدید که اولین روز آن با شهادت حضرت امام هادی(ع) مصادف شده است با استفاده از سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، همراه با بهار طبیعت در حال خود بهار ایجاد کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از بصیرت مردم استان در تمام عرصه‌ها به‌ویژه همراهی آن ها با انقلاب اسلامی در جریان ناآرامی‌های چند ماه گذشته برای آنان سالی سرشار از شادی و خیر و برکت آرزو کرد.
خدابخش ادامه داد: خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه تازه خود را آماده کنند تا در سال نو از جنبه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بخصوص اقتصادی منشا اثر باشند.
وی با اشاره به همزمانی سال 1397 شمسی با انتخاب تبریز به‌ عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، گفت: رویداد تبریز 2018 از طرفی افتخاری برای استان است و از طرفی مسئولیت سنگینی را برای مدیران بخش‌های مختلف استان ایجاد کرده است.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امید است این رویداد، سرآغاز تحول و نقطه عطف استان از جهات مختلف باشد، اظهار کرد: در سال جدید برای افتتاح رسمی این رویداد رئیس جمهوری به استان سفر می کند و به طور قطع این سفر دستاوردها و برکات زیادی خواهد داشت.
خدابخش از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی استان در طول تعطیلات عید نوروز خبر داد و افزود: همه تلاشگران عرصه نظم، امنیت و رفاه جامعه در این ایام در محل خدمت خود حضور دارند تا مردم استان در این تعطیلات بتوانند در کنار خانواده، روزهای آرام و بانشاطی را سپری کنند.
وی پیش‌بینی کرد، امسال سفرهای نوروزی به تبریز و سایر شهرهای استان افزایش یابد و مردم استان در این روزها، میهمان‌نوازی خود را نشان خواهند داد.
آذربایجان شرقی با بیش از یک هزار و 800 اثر ثبت شده ملی و برخورداری از جاذبه ها و آثار طبیعی فراوان جزو پنج استان برتر گردشگری ایران به شمار می رود.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.