آتش پاد داوود طالب نژاد جمعه شب به ایرنا گفت: دقایقی پیش آتش نشانان با اطلاع از وقوع این حادثه سریعا به محل حادثه در خیابان شریعتی ، نرسیده به چهار راه 17شهریور شتافته و شاهد توقف کابین آسانسور ما بین طبقه اول و همکف یک ساختمان 5 طبقه شدند.
وی با اشاره به اینکه با رعایت اصول ایمنی سه کودک و سه بزرگسال به بیرون از آسانسور منتقل شدند، گفت: در این حادثه صدمه جانی وجود نداشت.
آتش پاد طالب نژاد گفت: امروز نیروهای آتش نشانی تبریز 7 ماموریت نجات از جمله آسانسور، محبوس شدگی و اطفای حریق خودرو انجام دادند.
وی با اشاره به برخورد تریلی کانتینردار در جاده تبریز- تهران با سیم های فشار قوی گفت: با توجه به احتمال وقوع آتش سوزی و صدمات جانی، آتش نشانان ایستگاه شماره 9 میدان بسیج به محل حادثه اعزام شدند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در اثر وقوع این حاثه لاستیک شش چرخ این تریلی دچار خسارت و ترکیدگی شده بود، ادامه داد: آتش نشانان پس از بررسی صحنه حادثه، بی درنگ اقدام به قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه کرده و پس از تماس با عوامل اداره برق و قطع جریان برق، تریلی کانتینر را از خطر آتش سوزی دور کرده و محل را ایمن سازی کردند.
6120/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.