فرماندار اهر از پرداخت ۶۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال روستاییان و عشایر و  تخصیص ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، زاهد محمودی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با سود کمتری پرداخت می‌شود، از کمیته فنی ارزیابی تسهیلات روستایی شهرستان اهر انتظار می‌رود در تصویب طرح‌ها دقت بیشتری کرده و در اجرای طرح‌ها نیز نظارت کافی داشته باشند. 
وی افزود: از محل تسهیلات مشاغل خانگی، ۱۸ میلیارد ریال نیز برای پرداخت وام جهت مشاغل خانگی به شهرستان اهر اختصاص یافته است. 
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر از بانک‌های عامل خواست تا قبل از اتمام امسال تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی مصوب در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان را پرداخت کنند. 
وی، همچنین از بانک‌ها خواست در پرداخت تسهیلات سخت‌گیری نکنند؛ چرا که قوانین و مقررات این امکان را نمی‌دهد که جوانان بیکار را در دستگاه‌های دولتی استخدام کنیم، اما می‌توان لااقل با ایجاد بسترها و شرایط لازم، زمینه را برای سرمایه‌گذاری در راستای اشتغال فراهم کنیم. 
فرماندار اهر افزود: متأسفانه با این رویه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، مشکلات جامعه بیشتر می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.