به گزارش ایرنا، در این رقابت ها که به مدت یک روز و با حضور کشتی گیران نونهال 18 شهرستان استان در مراغه برگزار شد، 109 کشتی گیر در پنج دور و با انجام 136 کشتی به رقابت پرداختند که نتایج زیر به دست آمد:
** وزن 38 کیلوگرم
سعید فاتحی از ملکان و علی امانی از مراغه به ترتیب اول و دوم شدند و شهرام عزیزی و مجید خردمند هر دو از تبریز به طور مشترک سوم شدند.
** وزن 41 کیلوگرم
میلاد نجد از ملکان و عیسی نیکخواه از تبریز اول و دوم شدند و سهیل خرمگاه از مرند و عرفان سامی از مراغه به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
** وزن 44 کیلوگرم
محمد اشرف از تبریز و حسین حقوقی از باسمنج در رده های اول و دوم قرار گرفتند و مهران بدلی فر از ملکان و سردار علمی از هشترود به طور مشترک سوم شدند.
** وزن 48کیلوگرم
احسان عباسی از تبریز و مهدی محمدولی لو از شبستر به ترتیب اول و دوم شدند و مرتضی برادری از تبریز و علی اصغر خاوریان از چاراویماق به طور مشترک سوم شدند.
** وزن 52 کیلوگرم
علی صبوری و عرفان عباسی هر دو از تبریز اول و دوم شدند و حمیدرضا حیدری از اهر و رضا سروری از ورزقان به طور مشترک سوم شدند.
** وزن 57 کیلوگرم
امیرحسین شغلی از تبریز و علیرضا کریم پور از اسکو عناوین اول و دومی این وزن را کسب کردند و مجتبی مبصران از باسمنج و امیررضا شادی از عجب شیر به طور مسترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
** وزن 62 کیلوگرم
یدالله الطافی از سراب و ابوالفضل وحدانی از مراغه به ترتیب اول و دوم شدند و حمیدرضا جعفری از چاراویماق و مبین اروجی ازمراغه به طور مشترک سوم شدند.
** وزن 68 کیلوگرم
مهدی منتج از ملکان و مهدی نجاری از باسمنج به ترتیب اول و دوم شدند و امیرحسین قلیزاده از مرند و علیرضا نورانی از سراب به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
** وزن 75 کیلوگرم
پوریا جبرائیلی از مرند و مهرداد همتی از خسروشاه عناوین اول و دوم را کسب کردند و یاشار شمس زاده از ملکان و امیرعباس فارغ از تبریز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
** وزن 85 کیلوگرم
حسین تقدیم از مراغه و فردین خلیلی از شبستر به ترتیب اول و دوم شدند و عرفان نجفی از تبریز و اشکان استادی از اهر به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.