به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان در حسینیه امام خمینی(ره) افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بر ضرورت تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی تاکید کردند.
حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ادامه داد: انسان محور آفرینش و محبوب خداوند است و دین اسلام به تمام ابعاد شخصیتی انسان برنامه دارد.
وی گفت: خانواده، اجتماع و حکومت در تربیت انسان مسئول هستند و نقش مهمی دارند و بهترین ارث برای فرزند تربیت خوب است.
امام جمعه مرند اظهار کرد: تربیت، بهداشت عقل و دوری از عوامل مخرب با تربیت صحیح اسلامی و دینی بوجود می آید و این کار صلاح جامعه را به دنبال دارد.
حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به روز ملی حقوق مصرف کنندگان افزود: مسئولان باید ضمن توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی، نسبت به عرضه کالا و اجناس در شب عید به وظایف قانونی خود عمل کنند.
وی با اشاره به 2 حادثه سقوط هواپیمای مسافربری و اغتشاش در تهران گفت: سقوط هواپیمای مسافربری حادثه ناگواری بود که موجب کشته شدن بیش از 60 نفر از مردم کشور شد و این حادثه خانواده های زیادی را داغدار کرد.
خطیب جمعه مرند یادآوری کرد: در حادثه دیگری در شب شهادت حضرت زهرا(س) عده ای اوباش در تهران دست به قمه کشی زدند و با وجود اینکه عوامل انتظامی با صبر، خواستار آرامش شهر بودند، اوباش پنج نفر از عوامل انتظامی و بسیج را به شهادت رساندند.
حجت الاسلام نعمت زاده با قدردانی از تلاش های حافظان امنیت کشور ادامه داد: مطالبه مردم این است که مسئولان مربوط به ویژه قوه قضاییه با اوباش به ویژه با افرادی که با خارج در ارتباط هستند قاطعانه برخورد کنند.
وی گفت: در نظام اسلامی همه اقوام و سلایق دارای حرمت هستند اما با افرادی که در جهت خوشحالی دشمن حرکت کنند به شدت برخورد می شود.
حجت الاسلام نعمت زاده افزود: مسئولان باید سریع با متخلفان در هر مقام، هر فکر و گروهی که هستند مطابق قانون به مقدار تخلف و جرم شان برخورد کنند.
شهر مرند با 157 هزار و 873 نفر جمعیت در 65 کیلومتری شمالغرب تبریز واقع است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.