به گزارش ایرنا، این دیدار که بدلیل بارش باران از روز گذشته به امروز دوشنبه موکول شده بود، ابتدا با اعلام داور مبنی بر اینکه شرایط برای شروع بازی مناسب است، آغاز شد، ولی بعد از دقایقی با تصمیم مدیریت باشگاه ماشین سازی بازیکنان این تیم از زمین بازی خارج شدند و در نهایت بعد از وقفه ای تصمیم به ادامه بازی گرفتند و این بازی راس ساعت 14 و 24 دقیقه شروع شد.
در نیمه اول بازی ماشین سازان توسط مجید قشقایی دقیقه 11 بازی گل اول این دیدار را به ثمر رساندند و هواداران اندک خود در ورزشگاه را خوشحال کردند، ولی در ادامه شاگردان دین محمدی حمله به جلو را در دستور کار خود قرار داده و دقیقه 43 توسط علی جراح کار به گل تساوی دست یافتند و هر دو تیم با نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بازی، بازیکنان شهرداری تبریز که لباس های قرمز رنگ خود را با لباس های یک دست سفید تعویض کرده بودند، وارد میدان شدند و با ارائه بازی سرعتی توانستند دقیقه 64 توسط یاسر درویشی گل دوم خود را بدست آورند؛ زننده گل دوم شهرداری بدلیل تحریک تماشاگران از غلامی داور بازی کارت زرد گرفت.
در این بازی مهرداد بایرامی دقیقه 22، علی فرهنگ دقیقه 36، شهریار شیروند دقیقه 2+45 از تیم ماشین سازی و علی جراح کار دقیقه 57 از تیم شهرداری توسط داور با کارت زرد جریمه شدند.
همچنین ابوالفضل بالایی دقیقه 65 با مهدی بدرلو، سعید مهری دقیقه 66 با مهرداد بایرامی و مهدی دلاور زاده دقیقه 80 با مجید قشقایی برای تیم ماشین سازی و رضا نجاری دقیقه 89 با علی پور محمد و شیرزاد فرید دقیقه 92 با پیمان رنجبر برای تیم شهرداری تعویض شدند.
تیم داوری این بازی را کمیل غلامی به عنوان داور وسط، اصغر محمدی و مرتضی کاظمی به ترتیب داور دوم و سوم، مهدی جبرئیلی به عنوان داور چهارم و حسین خان باد به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
با این نتیجه تیم شهرداری با 27 امتیاز و با تفاضل گل بیشتر به رده سیزدهم جدول صعود کرده و تیم ماشین سازی با امتیاز 27 در رده چهاردهم لیگ دسته یک آزادگان قرار گرفت.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.