به گزارش این نشریه، حجت الاسلام عباس پور که تصاویر حضورش در بازی های تراکتورسازی به خاطر لباس روحانی اش خیلی زود در صفحات مجازی دست به دست شد و در عرض چند هفته شاهد محبوبیت قابل توجه وی در میان جوانان فوتبال دوستی بودیم که در بازی های تراکتورسازی و صفحه اینستاگرام این روحانیِ تراکتوری علاقه وافر خود را به وی ابراز می کردند.
اوج کار زمانی بود که تراکتورسازان برای بازی مقابل استقلال تهران راهی پایتخت شدند و بلافاصله پس از پایان بازی شاهد انتشار تصاویری بودیم از این روحانی که در حین تشویق تیم تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی بود.
این تصاویر میزان محبوبیت وی در بین هواداران تراکتورسازی را به طرز قابل توجهی افزایش داد.
پس از این بازی حجت الاسلام بهزاد عباس پور به چهره خبرساز شهرش تبریز تبدیل شد و با افزوده شدن به محبوبیت این روحانی حاشیه های پیرامونش هم به اندازه محبوبیتش افزایش یافت، به بهانه این اتفاقات با وی صحبت و نتیجه این گفت و گو را در ادامه می توانید بخوانید:
متولد چه سالی و کدام شهر هستید؟
متولد اردیبهشت ماه سال 1366 هستم در محله امیر خیز شهر تبریز به دنیا آمدم
چرا روحانی شدید؟
به طلبگی علاقه داشتم قبل از اینکه طلبه شوم به رشته ام که معماری ساختمان بود هم خیلی علاقه داشتم و بعد تصمیم گرفتم از ساختمان جسم خارج شوم و روی ساختمان روح تمرکز کنم.
از چه زمانی طرفدار تراکتورسازی هستید؟
من از زمانی که نوجوان بودم تیم تراکتورسازی را دوست داشتم و از سال 76-77 به بعد می رفتم ورزشگاه و بازی های تراکتور را نگاه می کردم و بارها از مدرسه به خاطر رفتن به ورزشگاه فرار کردم و سر همین مسئله خیلی تنبیه شدم.
از چه زمـانی با لباس روحانیت به ورزشگاه رفتید؟
یـک بار محمد ابراهیـمی، زمـانی که در تیــم گسترش فولاد بـود زنــگ زد و به من گفت برویـم ورزشـــگاه، بـازی آخـر تـراکتور در جــام باشگاه های آسیـا بود که در وی آی پی ورزشگاه بودیم و خیلی ها ندیدنـمون. بــه طـور علنـی در بـازی تراکتـور با پرسپـولیس با لبـاس روحانیـت رفتم میـان هواداران نشستم امـا بیشتریــن بازتاب حضـور مـن در ورزشــگاه بعـد از بازی استقلال و تراکتور بود که من رفتم تهران و در ورزشگاه آزادی از نزدیک بازی را تماشا کردم بعد از بازی شب دیدم عکسی از من منتشر شده که در دستم پرچم تیم تراکتورسازی است، در گوشیم و پیجم آن قدر فالوور اضافه شده که گوشیم کم مانده منفجر شود!
قبل از رفتن به ورزشگاه با لباس روحانیت چه حسی داشتید؟
وقتی می خواستم با این لباس به ورزشگاه بروم خیلی اضطراب داشتم که خدایی نکرده نکند مردم به من توهین کنند اما چون از روی علاقه و در راه خدا می خواستم این کار را بکنم این ریسک را کردم و بعد از رفتن به ورزشگاه خیلی جا خوردم انتظار نداشتم آن قدر تشویق شوم به قدری هواداران به من لطف و علاقه نشان دادند که اصلا انتظار نداشتم و از همان دفعه اول با شعارهایشان تشویقم کردند.
هدفتان از رفتن به ورزشگاه با لباس روحانیت چیست؟
در مرحله اول به خاطر علاقه ای که به تیم شهرم تـراکتور دارم به ورزشـگاه می روم و هـدفم از رفتــن با ایــن لبـاس آشتـی مـردم با روحانیـت اسـت حالا شایـد بعضـی ها بگوینـد مگر مـردم با روحانیـت قهـر هستند مگـر قهر کردن باید چگونه باشد؟ همیـن که جوانـان راغب نیستنـد بـه طرف ما بیایند و عـده ای هم که می آینـد با زور پـدرانشان و یا بـه خاطـر کارت بسیجـی می آینـد و بعضی ها هم مجبور هستند بیایند لذا بین ما و مردم فاصله افتاده و این یعنی همان قهر کردن! من می خواهم بگویم ما هم همانند مردم و از جنس شما هستیم.
پس بیشتر از تراکتور به فکر خودتان هستید؟
نه، اصلا، من قبلا هم با لباس شخصی می رفتم ورزشگاه، گفتم هدف اصلیم آشتی مردم با روحانیت است در کنار آن هدف های زیادی دارم تراکتورسازی در یک برهه از زمان تعداد تماشاگرانش در ورزشگاه کم کم در حال کم شدن بود و بعد از آن دچار محرومیت شد و نتوانست بازیکن جذب کند من خواستم شور و شوق تازه و دوباره به سکوها بیاورم و یک مدتی هم بحثی بین هواداران تراکتور با هواداران پرسپولیس و استقلال بود سر همین روحانی های تیم ها و با هم کری خوانی می کردند. بگذارید این طور بگویم چند وقت پیش بعد از کنار گذاشته شدن محمد ابراهیمی و سینا عشوری بعضی از هواداران تراکتور گفتند خط قرمز ما ابراهیمی و عشوری و ... هستند.
من مطلبی در پیج اینستاگرام گذاشتم که خط قرمز ما تراکتور و هواداران تراکتور است چون بازیکنان می آیند و پول می گیرند و بازی می کنند و می روند و غیرتی بازی کردنشان مهم است همان طور که هنگام خداحافظی مهدی شریفی نوشتم سرباز شریفی بودی و انسان شریفی ماندی، بازیکنان می آیند و می روند این هواداران هستند که می مانند عشق به تراکتور دارم اما به عشق هواداران می روم ورزشگاه و این هواداران تراکتور بودند که فوتبال را از حالت دو قطبی بودن خارج کردند.
چرا هم لباسانتان را به ورزشگاه نمی آورید؟
یک بار من با دوستان هم لباسم به ورزشگاه رفتم با اینکه دیده بودند که هواداران چقدر مرا تحویل می گیرند اضطراب داشتند و به جایگاه ویژه رفتند من قصد آوردن هم لباسانم به ورزشگاه را داشتم اما به غیر از هواداران هیچ کس از ما استقبال نمی کند نه کانون هواداران نه باشگاه نه مدیر عامل هیچ کس از ما حمایت و استقبال نمی کند.
شغل و منبع درآمدتان فقط از همین راه است؟
من به این لباس به عنوان شغل و منبع درآمد نگاه نکردم و تا بـه حال هم روحـانی بودنم درآمدی برای من نداشته است من شغـل آزاد دارم و کنـار بـرادرم کار می کنم. شاید بعضی ها از دور قضاوت کننـد که بهزاد عبـاس پـور هـم روحانـی اسـت چــه پـول هایی که نمی خـورد! درکل شهریه من سیصد هزار تومـان است.
شایعه شده بود شما خلع لباس شده اید واقعیت دارد؟
اتفاقا من هم این مسئله را شنیدم و حتی دوستان نزدیکم از من سوال می کردند که حاج آقا شما خلع لباس شده اید؟ نمی دانم این مسائل و شایعه ها از کجا به وجود می آید این مسائل اصلا صحت ندارد من تا به امروز اصلا دادگاه ویژه روحانیت را هم ندیده ام چه برسد که خلع لباس شوم.
الگوی شما در زندگی کیست؟
الگوی من در زندگی ائمه معصومین هستند.
تبریز2018 را چطور می بینید؟
فکر کنم در محله های بالاشهر تبریز 2018 کمی دیده می شود و اما در محله های پایین شهر مثل محله ما تبریز2018 دیده نشده است محله هایی که در زمان انتخابات کاندیداها به ایـن محله ها به خاطر بدست آوردن رای بالا توجه می کنند اما بعد از انتخابات به این گونه محله ها توجه ای نمی شود.
برگردیم به بحث ورزش! فکر می کنید علت اوضاع نابسامان این روزهای تراکتورسازی چیست؟
فکر می کنم تیم تراکتور سازی اگر در اختیار بخش خصوصی بود بهتر و موفق تر بود.
چرا چندین بازی است به ورزشگاه نمی روید ؟
در بازی مقابل استقلال خوزستان واقعا مریض بودم و قبل از بازی با استقلال تهران هواداران پرسپولیس هفته قبلش به مردم آذربایجان توهین کرده بودند و دلم می خواست به ورزشـگاه بـروم اما این طــور صــلاح دیـدنـد که من در ورزشگاه نباشم.
و سخن آخر
من از این راهی که در پیش گرفته ام به هیچ وجه دلسرد نخواهم شد و با قدرت به راهم ادامه خواهم داد.
تنظیم: یحیی مرتضایی ** انتشار دهنده: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.