به گزارش روز یکشنبه ایرنا در این پیام مشترک حجت الاسلام محمد علی آل هاشم و مجید خدابخش آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر حضور افتخار آمیز، به یاد ماندنی، دشمن شکن و با شکوه شما مردم ولایتمدار، متدین ، هوشیار و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی در راهپیمایی 22 بهمن ماه، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات بزرگ این خطه دلاور پرور ایران اسلامی افزود.
این بار نیزمثل گذشته با شمیم دل انگیز حضور باشکوهتان، جهانیان را مبهوت حماسه آفرینی حیرت انگیزخود کردید و با این حرکت عظیم، وفاداری و پایبندی دوباره خود به آرمان های مقدس نظام اسلامی ، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به اثبات رسانده و توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی کردید.
آفرین بر عزم، اراده و غیرت شما ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب که این چنین مایه سربلندی، اقتدار، قوام و استحکام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوردید و بعد از گذشت سی و نه سال نشان دادید، تمامی اقوام، گروه‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی، جبهه‌ای واحد و صفی یکپارچه‌اند و با همتی مضاعف، دستاوردها و آرمان‌های انقلاب خود را همواره پاس داشته و حافظ حقیقی خون شهیدان انقلاب اسلامی هستند.
اینجانبان ضمن تشکر و قدردانی از حضور گسترده و در خور تحسین شما مردان، زنان و جوانان متدین و غیرتمند استان، به ویژه مردم فهیم، آگاه و حماسه آفرین 29 بهمن تبریز، با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس می گوئیم که چنین صحنه های زیبا، باشکوه و ماندگاری را به نمایش گذاشته و زمینه عزت، افتخار و سربلندی ایران عزیز و این خطه قهرمان پرور را فراهم کردید.
امیدواریم دست در دست یکدیگر و در کنار هم با عزمی راسخ و وحدت کلمه شاهد توسعه، پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان در سراسر جهان باشیم.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.