به گزارش ایرنا، حجت الا سلام سیدعلی اصغر موسوی روز شنبه در دیدار با جمعی از مردم و مسئولان این شهرستان در سومین روز از دهه فجر اظهار کرد: زمانی در این کشور بیگانگان و دشمن همه کاره بودند و مردم در کشور خود بیگانه بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل، امروز شاهد حضور پرشور و با عزت مردم در تمام عرصه ها هستیم.
وی افزود: وجود ولایت فقیه و اتحاد و همبستگی مردم با آرمان های رهبری را می توان یکی از شاخص ترین نشانه های انقلاب اسلامی دانست که موجب برهم زدن معادلات و نقشه های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب شده است.
وی همچنین به نظام دو قطبی و حقوقی در بین ملت ها و کشورها اشاره کرد و افزود : انقلاب اسلامی معادلات بین المللی را بر هم زد و امنیتی برای مردم به وجود آورد که در کل دنیا بی نظیر است و این در سایه جانفشانی ملت و خون شهدا است.
فرمانده سپاه چاراویماق نیز در این دیدار خاطر نشان کرد: ولایت فقیه به منزله خون در رگ های ملت انقلابی بوده و دشمن به دنبال ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه است.
بهمن داستان وحدت و انسجام داخلی را داخلی را مهم ترین عامل ایستادگی در برابر انواع تهدیدات عنوان کرد و افزود: اگر دشمن دو صدایی از داخل را احساس کند آن وقت مشکلات جبران ناپذیری ایجاد خواهد کرد.
شهرستان چاراویماق با 31 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: سجاد عبدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.