به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی فر روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران قبلی و جدید هشترود اظهار کرد: برای احترام به چنین مردمی، باید با تمام توان خدمتگزار باشیم و در رفع مشکلات بیش از پیش تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه مردم از مسئولان عملکرد می خواهند گفت: عملکرد خوب مسئولان، موجب رضایت و خشنودی مردم می شود.
وی افزود: مردم باید از تمامی نهادها از قوه های قضائیه، مجریه، مقننه، شورای نگهبان و حتی مسئولان ادارات کوچک راضی باشند.
شهرتی فر همچنین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: این دستاوردهای گاهی فراتر از مرزهای کشور تاثیرگذار بوده و موجب حرکت های بسیاری در دنیا شده است از این رو دستاوردهای انقلاب باید برای مردم بازگویی و تبیین شود.
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس نیز در این آیین با اشاره به مشکل آب آشامیدنی هشترود، گفت: میزان آرسنیک موجود در آب شرب این شهرستان بیش از حد مجاز است اما تاکنون کسی در این مورد پاسخگو نبوده و نیاز است برای رفع مشکل آب شرب هشترود از سد کلقان تامین شود.
سید حمزه امینی همچنین خواستار مطالعه مجدد قطعه 4 آزاد راه هشترود - مراغه شد و افزود: در تهیه و اجرای نقشه این قطعه کوتاهی شده و ایجاد این آزادراه، سودی برای هشترود ندارد.
وی همچنین خواستارتشکیل کارگروه استقبال ازسرمایه گذاران در هشترود از سوی فرمانداری شد و گفت: زیر ساخت های سرمایه گذاری در هشترود و در شهرک صنعتی پروفسور هشترودی آماده بوده و نیاز است سرمایه گذاران راهنمایی شوند.
حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز خواستار رفع مشکل اشتغال جوانان هشترودی شد و گفت: این مسئله باید در اولویت برنامه های مسئولان و فرماندار باشد.
در این مراسم امین امینیان به عنوان فرماندار جدید شهرستان هشترود معرفی و از خدمات 4 ساله حسن مستفید تجلیل شد.
امین امینیان، متولد سال 1349 در هریس، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و عضویت در شورای اسلامی شهر هریس، عضویت در هیات مؤسس دانشگاه پیام نور هریس، عضویت در شورای اجرایی و هماهنگی انجمن اسلامی معلمان آذربایجان شرقی، معاون فرمانداری کلیبر و فرماندار خداآفرین از جمله سوابق کاری وی به شمار می ‌رود.
شهرستان هشترود با حدود 57 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**تنظیم و انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.