به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان مرند همزمان با اولین روز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: ما نیز گاهی نخواسته به این هدف دشمن کمک می کنیم، اما باید کارنامه نظام را به مردم ارائه کنیم.
وی افزود: اغتشاش های اخیر در وهله اول یک فرصت است بعد تهدید، باید در هر جناح و گروهی که هستیم هوشیار باشیم، زیرا که تمام سلایق سیاسی در این کشور بر مبنای مدیریت مردم سالاری و ولایت فقیه حرکت می کنند.
وی با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی، شاهد پیشرفت های چشمگیر علمی و خدماتی و رفاهی در کشور بودیم، ما امروز در دنیا جای پای خود را محکم کرده ایم.
امام جمعه مرند همچنین با بیان اینکه نباید مدیران و مسئولان و دولت های گذشته را تخریب کرد، گفت: همه دولت های گذشته، مسئولان انقلاب اسلامی ایران بودند و نباید برخی مدیران برای برجسته کردن خود دست به تخریب عملکرد گذشته بزنند.

**افتتاح 52 پروژه عمرانی مرند در دهه فجر
فرماندار ویژه مرند در این جلسه با اشاره به افتتاح 52 پروژه در این شهرستان همزمان با دهه فجر امسال اعلام کرد: این پروژه ها با اعتباری افزون بر 770 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که با همکاری بخش دولتی و بخش خصوصی در مناطق شهری و روستایی اجرایی شده است.
علیار راستگو با اشاره به اینکه 12 بهمن ماه سال 1357 نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ایران است، ابراز کرد: در این روز، نظامی روی کار آمد که خواسته قلبی مردم بود و مردم از سال های 1342 با شروع نهضت امام خمینی(ره) هزینه و شهید و زندانی داده بودند.
وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهانی به هم خورد، امام خمینی(ره) دو میراث تاریخی و اساسی را به یادگار گذاشته است که با چنگ و دندان حمایت می کنیم، یکی جمهوریت و دیگری اسلامیت است.
وی بر ضرورت صیانت از میراث انقلاب اسلامی تاکید و اظهار کرد: جمهوریت با رأی مردم است که از طریق دموکراسی به وجود می آید و بر این اساس ادعا داریم که نظام ما مردمی است، اسلامیت نظام نیز منبعث از دین و شریعت و قرآن است.
فرماندار ویژه شهرستان مرند از مدیران شهرستان خواست نسبت به حوزه تخصصی خود اظهار نظر کنند و به محض مطالعه یک خبر در فضای مجازی و مطبوعات، جبهه گیری نکنند.
وی با بیان اینکه مدیران باید دارای سعه صدر باشند، افزود: یکی از استراتژیک های منافقین این است که اطلاعات ساختگی در بین تمام اقشار نشر داده تا مردم را با هم درگیر کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان مرند تاکید کرد: توجه ویژه مدیران و دستگاه های اداری باید به مردم باشد تا منجر به ایجاد نشاط و امید در بین مردم شود.
راستگو با اشاره به اینکه در حوادث اخیر برخی از شعارها علیه هر دو اردوگاه اصلاح طلبان و اصولگرایان داده شد، گفت: برخی افراد که روی اغتشاش های اخیر موج سواری کردند، متولد این انقلاب هستند.
وی بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: درصد برخورداری مناطق روستایی از گاز، مخابرات و جاده در دوران انقلاب اسلامی ایران، بسیار بالا بوده و مدیران باید از حاشیه پرهیز کنند تا مردم در جریان عملکرد روشن انقلاب قرار بگیرند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در روز شنبه 14 بهمن ماه مجید خدابخش استاندار آذربایجان به شهر مرند سفر می کند و چند پروژه عمرانی در این روز افتتاح می شود.
همچنین حجت الاسلام رجب زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند در ابتدای این جلسه خاطرنشان کرد: 12 بهمن ماه با عنوان «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» نامگذاری شده است.
وی افزود: بیش از 400 عنوان برنامه برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان مرند پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم، اعضای شورای اداری شهرستان مرند با حضور در مدرسه شاملو، زنگ انقلاب را در ساعت 9:33 دقیقه به نشانه لحظه ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی به صدا درآوردند.
شهرستان مرند در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده و دارای 2 بخش مرکزی و یا­مچی و 9 دهستان بناب، دولت ­آباد، زنوزق، کشکسرای، میشاب شمالی، هرزندات شرقی، هرزندات غربی، ذوالبین و یکانات است.
تنظیم : پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.