مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در پی آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان در شهرک مرزداران هفت شهروند با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، آتش پادد داود طالب نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با اطلاع رسانی حادثه‌ای از سوی شهروندان، مبنی بر آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان ۱۰ طبقه در شهرک مرزداران، اکیپ عملیاتی ایستگاه‌های شماره پنج، هفت و نه به محل حادثه رسیده و شاهد وقوع آتش سوزی سه دستگاه خودرو سواری در پارکینگ ساختمان شدند که با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به داخل ساختمان نفوذ و اقدام به عملیات اطفاء حریق کردند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان در این عملیات سریع، هفت نفر از اهالی ساختمان از جمله چهار کودک و سه نفر بزرگسال را از دود حاصل از حریق نجات دادند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: در طی عملیات امدادی این حادثه، یکی از شهروندان نیز دچار بریدگی از ناحیه دست شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس۱۱۵ استان قرار گرفت.
طالب نژاد خاطر نشان کرد: با تلاش چشمگیر آتش نشانان این ساختمان ۱۰ طبقه با ۱۵ واحد مسکونی و به همراه اهالی حاضر از طعمه حریق نجات داده شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.