مصطفی صفایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در صورت تداوم شرایط نامناسب جوی و برودت هوا احتمال افزایش تعداد پروازهای لغو شده در مسیر تبریز - تهران و برعکس به 10 پرواز وجود دارد.
وی اظهار کرد: پرواز شماره 5605 شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تبریز - تهران و برعکس، پرواز شماره 5665 شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تهران - تبریز و پرواز شماره 445 شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران - تبریز و برعکس لغو شده است.
مدیرکل فرودگاه های بین المللی تبریز یادآوری کرد: پرواز شماره 047 شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر تبریز - تهران نیز پس از تاخیر به سمت فرودگاه مهرآباد پرواز کرد ولی به علت اینکه نتوانست در این فرودگاه بنشیند دوباره به تبریز برگشت.
صفایی ادامه داد: پروازهای مشهد - تبریز هنوز لغو نشده و در صورت بهتر شدن وضعیت هوا این پروازها با تاخیر انجام می شود ولی در صورت تداوم وضعیت موجود این پروازها نیز لغو خواهد شد.
وی با بیان اینکه پرواز تبریز - استانبول از فرودگاه شهید مدنی تبریز انجام شده است، گفت: هم اکنون 3 پرواز شرکت های مختلف به مقصد تهران در این فرودگاه به زمین نشسته و مسافران در هتل ها اسکان یافته اند.
صفایی از مسافران خواست به منظور پیگیری وضعیت پروازها پیش از عزیمت به سمت فرودگاه، با شماره 199 از تبریز و شماره 4-35234701 از شهرستان ها تماس گرفته و از وضعیت پروازها مطلع شوند.
فرودگاه شهید مدنی تبریز پس از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) تهران، فرودگاه های مشهد، اصفهان و شیراز از نظر تعداد پرواز و حجم مسافر در رده ششم فرودگاه های کشور قرار دارد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.