مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی معتقد است که افزایش نرخ رشد نیازمند فرهنگ‌سازی و از سوی دیگر بهبود وضعیت اقتصادی و برنامه‌ریزی‌های کلان از سوی دستگاه‌های متولی است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، حسن استوارآذر در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان، با اشاره به لزوم فرهنگ‌‌سازی برای افزایش نرخ رشد، اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی فرهنگی برای سلامت اخلاقی نسل جدید جامعه را در دستور کار قرار دهیم و برای جلوگیری از فروپاشی نهاد خانواده، دستگاه‌های متولی اقداماتی انجام دهند .
 
وی با بیان این‌که بالارفتن سن ازدواج معضل جدی جامعه است، ادامه داد: فاصله گرفتن از سن مطلوب ازدواج منجر به بروز آسیب‌های اجتماعی و بحران‌های روحی می‌شود و در نهایت مسائل خاصی را از لحاظ اجتماعی به دنبال خواهد داشت؛ انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی های لازم را انجام دهند .
 
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: افزایش میزان طلاق در پنج سال اول ازدواج زوجین، آزار دهنده‌ است که باید برای مقابله با این امر مهارت‌های زندگی را به زوجین آموزش دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: ضروری است از تمامی ظرفیت بالقوه در جهت کاهش آمار طلاق استفاده کرده و حساسیت موضوع را به موقع درک کنیم تا اقدامات کارسازی در این راستا انجام شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.