طی آیینی سردار عابدین خرم به عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا معرفی و از تلاش و مجاهدت‌های سردار غلامعسگر کریمیان قدردانی شد؛ همچنین طبق گفته‌های جانشین فرمانده سپاه پاسداران، سردار کریمیان در یکی از رده های مهم فرماندهی در نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه خدمت خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سردار غلامعسگر کریمیان در این آیین گفت: بنده بر اساس تکلیف‌مداری، رسالت محوری و بر مبنای آموزه های دینی و تربیت خانوادگی و همچنین رهنمودهای معمار کبیر انقلاب، برای حفظ و حراست ار ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های انقلاب وارد سپاه شدم.
وی با تاکید بر اینکه شاکرم که بعد از ۳۷ سال خدمت مکرر، هنوز هم پای در رکاب ولایت هستم، گفت: قطعا تربیت سازمانی در روحیه و عملکرد ما تاثیر مستقیمی داشته و حضور فرماندهانی که نقش امام و رهبر را در سپاه داشتند همواره برای بنده مغتنم بوده است.
وی تشریح کرد: اگر بعد از ۳۷ سال تفکرم این است که با عنایت خداوند، می‌توانم ۳۰ سال دیگر نیز برای انقلاب کار کنم، بر اساس مکتبی است که در آن تربیت شده ام.
فرمانده سابق سپاه عاشورا افزود: خرسندم طی این مدت توانستم دوستان بسیاری را در این استان ولایتمدار و حسینی پیدا کنم. ما همه در هر کجای سپاه و ایران باشیم سرباز مهدی باکری و لشکر عاشورا هستیم و بزرگترین افتخار حقیر خدمت در سایه فرماندهی چون مهدی باکری بوده است.
وی خطاب به سردار عابدین خرم و با اشاره به جهادگری‌های این سردار دلاور، گفت: لشکر عاشورا خانه پدری همه رزمندگان آذربایجانی است و ما همواره سربازان سپاه عاشورا هستیم.
سردار عابدین خرم، فرمانده جدید سپاه عاشورا نیز در این آیین تاکید کرد: استقامت، صبر، پایداری، فداکاری و تبعیت محض از ولایت فقیه، توصیه‌ی مهدی باکری به رزمندگان بود که همواره باید مورد توجه داشته باشیم.
وی با اشاره به خصایص شهید مهدی باکری و لشکر عاشورا تاکید کرد: سردار کریمیان، شخصیتی است که در لشکر عاشورا تربیت یافت، قطعا بنده نمی‌توانم همانند سردار کریمیان ایفای نقش کنم اما امیدوارم با توسل به ائمه اطهار(ره) و با کمک همه مردم عزیز، در این مسیر شرمنده و خجل نباشم و پایان خدمت بنده در این لشکر به شهادت ختم شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.