معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی‌ گفت: در جریانات اخیر هوشیاری فرهنگیان شایسته‌ی تقدیر است، قشر متشخص فرهنگی حتی مطالبات صنفی خود را نیز در آن چند روز مطرح نکردند تا بهانه به دست آشوبگران ندهند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز، با بیان این‌که هدف والای سیستم آموزش و پرورش باید ارتقاء سطح آموزشی باشد، اظهار کرد: در این راستا باید روش‌های نوین آموزشی مورد استفاده قرار گیرد .
 
وی با بیان این‌که گسترش تفکر دموکراسی طلبی و هنر تعامل با جامعه ازطریق آموزش میسر می شود، افزود: این امر با ایجاد بسترهای لازم و همراهی معلمان و دانش آموزان در مدارس اثرات مثبتی وارد جامعه خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: لازم است درکنار مسائل پرورشی، آموزش حقوق شهروندی نیز به طور جدی انجام شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که آینده سازان جامعه اگر با حقوق خود و دیگران آشنا نباشند نمی توانند در مسائل سیاسی و اجتماعی نقش ایفا کنند، اظهار کرد: ایجاد تشکل‌های فرهنگی و دانش آموزی بسترهای لازم برای ابراز عقاید و نظرات فرهنگیان را فراهم می سازد .
 
وی با اشاره به این‌که مسائل حاشیه ای مدارس و موضوعات ابراز عقیده یا مطالبات فرهنگیان تنها ازسوی مدیران و اولیاء قابل پیگیری و رسیدگی است، عنوان کرد: اولین گام در جهت تعامل فرهنگیان و دانش آموزان این است که مدیران جلسات هم اندیشی مختلف برگزار کنند و ظرفیت شنیدن صدای نقد را داشته باشند .
 
وی افزود: در هر جامعه ای اگر صدای نقد و گلایه ها را نشنویم افراد به بی تفاوتی در قبال اتفاقات اجتماعی مبتلا خواهند شد، هیچ اشکالی ندارد اگر بدانیم ایراد کارمان کجاست و چه رفتارهایی موجب نارضایتی می شود .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.