به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم گسترش فولاد و فولاد خوزستان عصر جمعه از ساعت 14 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با حضور حدود 350 نفر تماشاگر برگزار شد.
نیمه اول بازی با وجود اینکه گسترشی ها بازی را توفانی شروع و توپ و میدان را در اختیار داشت، این تیم فولاد بود که دقیقه 22 بازی توسط حسن بیت سعید گل اول بازی را بدست آورد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر تمام شود.
نیمه دوم بازی هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و چند موقعیت خوب را بدست آوردند و تیم گسترش دقیقه 57 بازی توسط پیمان بابایی توانست بازی را به تساوی بکشاند.
در این دیدار آندرانیک تیموریان دقیقه 46 با احمد رضا زنده روح و نیما مختاری دقیقه 73 با میلاد زنیدپور و سید محسن حسینی دقیقه 73 با رضا خالقی فر برای تیم گسترش و فرشاد سالاروند دقیقه 68 با صابر حردانی و مجتبی حق دوست دقیقه 80 با ایمان مبعلی و مجتبی نجاریان دقیقه 93 با علی اصغر عاشوری برای تیم فولاد تعویض شدند.
تیم داوری این بازی را محمد ملکی به عنوان داور وسط و یعقوب حجتی و محمد عطایی به ترتیب کمک اول و دوم، سعاد وفا پیشه داور چهارم و مسعود عنایت به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
تیم گسترش فولاد تبریز با 27 امتیاز در رده هفتم و تیم فولاد خوزستان با 33 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس قرار گرفتند.
خبرنگار : آب بسته ** انتشار : رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.