به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: مسئولان و مدیران دستگاه ها در زمینه رفع مشکلات مردم تلاش کنند که این امر موجب امیدواری بیشتر آحاد ملت به آینده کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: دولت و مجموعه نظام اسلامی باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی با حمایت از طرح ها و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، زمینه رونق تولید و کاهش بیکاری در جامعه را فراهم کنند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع مردم قم به مناسبت سالروز قیام 19 دی این شهرستان در سال 56 اضافه کرد: رهبر انقلاب همواره بر رسیدگی به مطالبات مردم تاکید دارند و طرح آن را متفاوت از هرگونه اغتشاش و آشوبگری ها و نیز هنجارشکنی ها می دانند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به تاکید رهبری بر شکست توطئه دشمنان نظام اسلامی در حوادث و نا آرامی های اخیر در کشور گفت: ایشان در این دیدار بر دوگانگی سخنان و شعارهای آشوبگران اشاره کردند و اعمال آنان را در اهانت به پرچم نظام اسلامی در تضاد با شعارهای به ظاهر میهن پرستانه عنوان کردند.
آیت الله پورمحمدی افزود: حضور آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی در شهرهای مختلف کشور در صحنه، تمامی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.
وی با اشاره به سالروز اجرای توطئه کشف حجاب رضاخانی در سال 1313 گفت: این نقشه شوم برای از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب نه به دست رضاخان پهلوی بلکه با طراحی و برنامه ریزی نظام سلطه و انگلیس به اجرا در آمد.
وی ادامه داد: حجاب همواره در طول سالیان سال در ایران اسلامی وجود داشته و به برکت نظام اسلامی نیز این فرهنگ هم اکنون نیز وجود دارد.
وی با انتقاد از وضعیت حجاب در کشورمان اضافه کرد: وضعیت حجاب در کشور مناسب نبوده و این برازنده نظام اسلامی نیست لیکن این امر به واسطه هجمه های فرهنگی غرب، وجود چشم هم چشمی ها و عدم اهتمام و توجه خانواده ها به وجود آمده است.
شهرستان مراغه با حدود 260 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.