به گزارش ایرنا، مهدی نوائی روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی با اعضای هیات فوتبال مراغه اظهار کرد: در مسابقات فوتبال و فوتسال، مربیانی که فاقد مدرک مربیگری هستند حق نشستن بر روی نیمکت تیم ها را نخواهند داشت و از فعالیت مدارس فوتبال فاقد مجوز نیز جلوگیری خواهد شد.
وی به برگزاری لیگ های منظم فوتبال در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی های منظم و دقیق هیات فوتبال مراغه، چهارمین دوره لیگ شهرستان با حضور 50 تیم در رده های سنی مختلف در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: فوتبال به عنوان یکی از محبوب ترین و مهیج ترین رشته های ورزشی، بیشترین جمعیت ورزشی را در مراغه به خود اختصاص داده از این رو نیاز است تا با برنامه ریزی های مدون، استعدادهای نهفته در این رشته ورزشی را شناسایی کرده و با پرورش آنها، فوتبال مراغه را احیا کنیم.
رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی نیز در این جلسه به ظرفیت ها بالای مدیریتی و نیروهای جوان در ورزش اشاره کرد و گفت: حضور نیروهای جوان و کاردان در سطح مدیریتی اداره ورزش و هیات های ورزشی یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت ورزش کشور است.
جواد ششگلانی به امکانات و زیرساخت های مناسب فوتبال شهرستان مراغه اشاره کرد و افزود: با استفاده از توان مدیریتی و همچنین تعامل بین بخشی دستگاه ها و نگاه کلان به رشته فوتبال در مراغه، این شهرستان می تواند به یکی از قطب های فوتبال استان و کشور تبدیل شود.
ایجاد فضای های ورزشی و زمین های فوتبال خاکی و چمن مصنوعی در محلات، آماده سازی راه دسترسی ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه و توجه به استعدادهای این رشته ورزشی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: سجاد عبدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.