رحیم شهرتی فر شنبه شب در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه امروز تبریز آلوده ترین هوای کشور را داشت، از مردم به ویژه کارکنان دولت خواست از خودرو شخصی برای تردد در سطح شهر استفاده نکنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر استفاده عموم شهروندان از وسایل نقلیه عمومی یادآوری کرد: با تعطیلی مدارس باید سفرهای درون شهری کاهش یابد .
وی از اجرای طرح زوج و فرد در محدوده اجرای طرح ال ای زد در شهر تبریز برای 3 روز آینده خبرداد و گفت: با این اقدام 50 درصد تردد خودروها در سطح شهر کاهش می یابد.
وی با اشاره به تصمیم های امروز کمیته اضطرار گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف شد تا در حاشیه شهرستان تبریز تمامی معادن شن و ماسه را تعطیل کند و پلیس راهور نیز با خودروها و اتوبوس های دودزا به صورت جدی برخورد خواهد کرد.
هوای کلان شهر 1.8 میلیون نفری تبریز امروز برای ششمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم قرار داشت و مدارس تمام مقاطع تحصیلی این شهر هم امروز ( شنبه) تعطیل بود.
بر اساس آخرین گزارش مرکز پایش وضعیت هوا، شاخص آلاینده های تبریز به 174 پی اس آی رسیده و در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه های سنی قرار دارد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: پرویز انصاری
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.