نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی فاز اول خط تولید کارخانه تولید فولاد آلیاژی ملکان نزدیک به یک هزار نفر از فارغ التحصیلان و دانشجویان بومی شهرستان ملکان جذب کار می شوند.


به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سلمان خدادادی در مراسم روز دانشجو در ملکان افزود: تا اواخر سال جاری فاز اول این کارخانه رسما آغاز به کار خواهد کرد و جذب نیروی انسانی نیز از اوایل سال آینده طی آزمون استخدامی که اولویت با نیروهای بومی خواهد بود آغاز می شود.


وی افزود: پشت روز دانشجو فکر و اندیشه وجود دارد و بخاطر آنکه باعث رسوایی استکبار جهانی شد برای ما عزیز است.


نماینده مردم ملکان گفت: همانطوری که رهبری نیز فرمودند دانشجویان باید نترس باشند و بتوانند حرف و مطالبه خود را بر اساس عقلانیت و منطقی بیان کنند.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، قدرت جمهوری اسلامی را به واسطه وجود رهبری مقتدر، ملت همیشه درصحنه و بسیج مردمی دانست و گفت: اگر آمریکا با آن همه قدرت مالی و نظامی از ایران می ترسد به واسطه وجود رهبری دارای محبوبیت در بین ملت و مردمی همیشه در صحنه است و اگر کشورهای عراق و سوریه توانستند در برابر داعش پیروز شوند بخاطر الگو برداری از بسیج ایران بود.


وی ادامه داد: تا زمانی که این جوانان و دانشجویان و مردم همیشه در صحنه و متعهد و انقلابی را داریم هر قدرتی در برابر ایران شکست خواهد خورد و آینده در دستان جوانان و دانشجویان خواهد بود.


در ادامه مراسم فرماندار ملکان نیز  با  اشاره به رتبه 16 کشور از لحاظ علمی اظهار کرد: متاسفانه با توجه به کسب این مقام هنوز نتوانسته ایم این موفقیت را به صورت عملی و کاربردی وارد زندگی کرده و تولید ثروت تبدیل کنیم و صرفا این علم در ارائه مقالات آی اس آی خلاصه و محدود شده است.


محمدباقر خانی،  از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها خواست در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، تحقیقات و پژوهش را در خدمت کشاورزی و اقتصاد منطقه بکار بگیرند.


در پایان مراسم از تعدادی از دانشجویان ممتاز دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان ملکان تجلیل به عمل آمد.

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.